מי מאיתנו לא אוהב קוסמים? מי מאיתנו לא חלם אי פעם להיות קוסם בעצמו? יש משהו נפלא בקסמים. לא ברור בדיוק מה זה, אבל יש שם משהו שיוצר עניין, מלהיב ומצליח לרתק אותנו כל פעם מחדש. עולם הקסמים חוצה ארצות, תרבויות ושפות. אם תעברו ליד מופע קסמים מקרי, תוכלו בהחלט למצוא בקהל המוקסם אינסטלטור, מורה ליוגה או ילד בן 6 מוקסמים במידה שווה, וזה כשלעצמו די מדהים. עולם הקסמים חוצה את פערי הגיל, אין גיל לאהבת קסמים. יום ההולדת של הקטנה או הקטן היא סיבה נפלאה למופע קסמים, מלהיב, מרגש והכי חשוב- ממש מול העיניים. מה כל כך מרתק אותנו בקסמים? מה כולל מופע קסמים? ולאיזה גיל הוא מתאים?

מאז ועד היום
כבר משחר ההיסטוריה פעלו קוסמים ודמותם המסתורית תמיד יצרה עניין,. החל מהודיני ועד להארי פוטר. קוסמים וקסמים מופיעים במגוון סממני תרבות לאורך השנים. קוסמים מככבים בספרות, בקולנוע, במשחקי תפקידים ומשחקי מחשב, בתכניות טלוויזיה וכמובן שבהופעות רחוב או על במה. מה שסוחף אותנו כל כך בקוסמות הוא כנראה הפלא, הנסתר, מה שאנחנו יכולים לראות מתרחש מול עינינו אך לא לגמרי להבין. אין ספק שההרגשה אחרת לגמרי לגעת בחומרי הקוסמות בעקיפין כמו בקריאת ספר לבין לראות את הדבר האמיתי. אם חיפשתם אטרקציה מיוחדת ליום ההולדת של ילדכם, תמו החיפושים. אין כמו מופע קסמים לגרות עניין, התפעלות וחיוך מאוזן לאוזן אצל ילדים.

לאיזה גילאים מתאים המופע?
קסמים מתאימים לכל גיל, אך כמופע יום הולדת ישנו הבדל בין הגילאים השונים. מופעי קוסמות מלאים לימי הולדת מומלצים לילדים החל מגיל ארבע, שבו הילדים כבר יכולים להבין, ליהנות ולהשתתף במופע ועד למסיבות בר או בת מצווה. כמובן שניתן לשלב מופעי קוסמות קצרים לגיליים צעירים יותר ומופעים ארוכים ומורכבים יותר לגילאים המבוגרים יותר. הקוסמים נערכים ועורכים את המופע בהתאם.

מה כולל המופע?
חלק מהקוסמים מציעים ליום ההולדת מופע קוסמות נטו שהוא החלק המרכזי ביום ההולדת וחלקם משלבים במופע משחקים, ריקודים, שירים, טקס כיבוי נרות העוגה, הפעלות, תחרויות ועוד. מופע הקסמים עצמו כולל בדרך כלל את הקסמים האהובים והמוכרים שמשאירים אותנו מרותקים לכסא שוב ושוב כמו קסמי קלפים, בלוני צורות, יונים, אש, מטפחות ועוד. כל מופעי הקסמים כוללים מופע מרהיב וצבעוני, מסתוריות, הנאה, צחוק וכמובן שיתוף הקהל. הקוסמים ישלבו במופע את ילד יום ההולדת, ידאגו שיהיה במרכז האירוע ושייהנה מיום הולדת מיוחד במינו. חלק מהקוסמים משתפים את ילד יום ההולדת באופן פעיל במיוחד, מלמדים אותו לעשות קסם או שניים ולהיות קוסם בעצמו מה שיותיר בוודאי רושם רב בין חבריו.

לסיכום
אחד הדברים המדהימים בקסמים הוא שאין להם גיל. הקסם הראשון שראינו היה בוודאי עוד כשהיינו קטנטנים. הבטנו בהפתעה כשאימא שאלה “איפה אימא?” ואז התחבאה מאחורי כפות ידיה וצחקנו כשהסירה את הידיים ואמרה “הנה אימא”. קסמים ממלאים אותנו בהתרגשות, ציפייה ועניין. אם תרצו לחסוך בעלויות, תוכלו ללמוד כמה קסמים בעצמכם ולבדר את הילדים במופע קוסמות קצר, אך כדאי להשאיר את המלאכה למקצוענים. מומלץ בהחלט להזמין קוסמים בעלי מקצוע שבאמתחתם עשרות קסמים, ציוד מתאים והרבה אהבה לתחום. אם אתם רוצים לראות את ילדכם מאושרים ביום הולדתם, פוערים עיניים, מרותקים לכסא וצוחקים עד דמעות, תתחילו לחפש באתרי קוסמים, לשאול חברים ולקבל המלצות כדי שתוכלו למצוא את הקוסם שלכם. 
 
מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת . 

 

כתיבת תגובה