עוד דקה היא בת שתים-עשרה הילדה לא להאמין, הזמן עובר מהר כשנהנים. תיכף מגיע המבול כן זה של המסיבות שלא לומר ה-מיני חתונות, מועדונים או אולמות אירועים, מסיבה למשפחה או מסיבה לשכבה, להקת מתופפים או קבלת פנים עם זיקוקים ויש עוד לארגן קייטרינג וצילומים, מוזיקה והסעות לחברים ואולי בכלל נחוץ מפיק אירועים, כי מרוב שזה נהיה מורכב איך אפשר לעשות הכל לבד. שלא לדבר על הזמן היקר שדרוש להכנת המבצע והמתחים הרבים, הפנים-משפחתיים והכלכליים, בת מצווה הרי חוגגים פעם בחיים יאמר לכם כל ספק אירועים, אבל כמו בחיים יש עוד כמה דרכים לחגוג, שפויות. ולא פחות מושקעות.
אצלכם בבית או בכל מקום אינטימי אחר ניתן לקיים מסיבה לבנות הצעירות עם קריצה לבנות הגדולות וכמו בכל מסיבה טובה האירוע יהיה למוזמנות בלבד, ההכנה מדוקדקת ובתפריט מעט אוכל והרבה מעולם הזוהר, המוזמנות מתבקשות להגיע במיטב מחלצותיהן לאירוע שבו ההשתתפות שלהן היא אקטיבית, מהנה ומרגשת. המסיבה מצטלמת יפה מכל זווית וכמו בכל סיפור טוב מסתיימת בשיא של מוזיקה ויופי שייחקק בזכרונן.
כלת הבת מצווה לא זו בלבד שזוכה למראה מגזינים מטופח ומשודרג, אולי בפעם הראשונה בחייה גם זוכה להעניק לחברותיה חוויה דומה בה הן יתאפרו, יטופחו, יתפנקו ויצטלמו ותינתן להן התחושה של עולם היופי והזוהר כהוויתו. על דרך השתתפותן, ההכנות שהן תהיינה שותפות לו באופן פעיל, לראשונה הן חוות את העולם המסקרן שמאחורי הקלעים של עולם האופנה. התפאורה המדוקדקת של המסיבה המשווה למקום בו נערך האירוע מראה של סלון יופי לכל דבר ועניין. מראות, חומרי איפור, מברשות, לקים, אביזרי אופנה ועוד ועוד.

הפקת בת מצווה מושקעת
את הפקת הבת מצווה ניתן לשדרג באמצעות צלם אופנה שיאפשר להשאיר את הערב הזה גם בתוך אלבומי התמונות ולא רק בזכרונות. מלבד תיעוד המסיבה הצלם מביא את התוצאה הסופית של עולם הזוהר למסיבה ומתעד את כלת הבת מצווה וחברותיה כדוגמניות לכל דבר ועניין. הצילום מוסיף נופך מקצועי, גם כאן תחנת הצילום כמו תחנות היופי האחרות מלאה בדקורציה המוסיפה רבות לחווית המוזמנות הצעירות.
סוף המסיבה הוא גם שיאו של האירוע במהלכו גם המחוספסות שבינינו לא יוכלו שלא להתרגש ובמקרים מסויימים גם להצטרף. המשתתפות כולן שותפות להכנת תצוגת האופנה ומשתתפות בו אם כדוגמניות או כמשקיפות, מנחות ומעודדות. הצעידה על השטיח האדום בתוספת התפאורה המתאימה ובאווירה המיוחדת שנוצרת במהלך הערב כשברקע המוזיקה מתנגנת והמצלמה מתקתקת. 
המהדרין יחלקו בסוף המסיבה גם מתנות לאורחות. מתנה המחברת באופן טבעי לעולם היופי ודומה במהותה למתנות המחולקות בסלוני יופי – “גודיז”. כך יוצאות המשתתפות עמוסות במתנות, חוויות ותמונות המשקפות את החוויה שלהן מעולם היופי. ומלבד זאת חיוך גדול על פניהן שימתח שוב גם בפעם הבאה שיסתכלו במראה. 


מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת .  

כתיבת תגובה