סדנאות לימי הולדת

יום הולדת הוא יום מרגש בו חוגגים שנה נוספת של צמיחה והתקדמות. מקובל כיום לערוך מסיבות ולציין את היום הזה לצד החברים הקרובים והמשפחה. כאשר על ילדים מדובר מתאים לערוך מסיבה יחד עם החברים ולהביא גם הפעלה מעניינת שתרומם את האווירה במקום. יש אפשרות להזמין ליצן, אחרים יעדיפו לערוך תכנית בצורה עצמית, ויש את אלו שיבחרו לערוך סדנאות לימי הולדת. סדנה עשויה להיות בחירה חכמה ומגוונת.

אילו סדנאות מתאים להזמין ליום הולדת?

  • אפייה – האוכל תפס תמיד מקום מרכזי בחיים של בני האדם. וגם במסיבות יום הולדת ניתן להעסיק את הקבוצה בסדנה מעניינת של הכנת דבר מאכל או אפיית עוגה. זה יכול להיות אפייה של עוגיות, הכנת כדורי שוקולד מיתולוגיים וכן הלאה. דמיינו את הילדים מלקקים את האצבעות ותבינו למה זה כל כך המוצלח…
  • תכשיטנות – תכשיטנות הוא תחום מעניין שעשוי להיות אטרקטיבי ביותר במיוחד לקבוצות של בנות. הבנות נהנות לתכנן לעצמן תכשיט, להשחיל חרוזים ולעצב תכשיט חלומי שמתאים לבגדים שלהן.
  • פיסול – יש מגוון חומרי פיסול שיוכלו להתאים לסדנאות בימי הולדת. ניתן לפסל בבצק סוכר, בחמר, בפלסטלינה ובעוד מגוון חומרים. הפיסול ייערך על פי הנחייה של מפעיל הסדנה וכל ילד יוכל להוציא תחת ידיו יצירה נהדרת.
  • יצירה – ניתן לערוך סדנת יצירה בה כל ילד מקבל ערכת יצירה וחומרים מסוימים ובעזרת ההדרכה של מפעיל הסדנה ייצרו הילדים יצירה מסוימת. זו יכולה להיות יצירת נוי, כלי שימושי לבית, אביזר לשולחן הכתיבה של הילד ועוד.
 

סדנה ליום הולדת

מחפשים רעיון לסדנה ליום הולדת? בררו מול מפעילי סדנאות ונסו למצוא רעיונות מעניינים לסדנאות מוצלחות. סדנה זה רעיון מעולה ליום הולדת, הילדים אוהבים ללמוד דברים חדשים ושמחים לקחת חלק בעשייה.