חוויה עם בעלי חיים - דודי רז
 
יום הולדת לבנים

הפעלת יום הולדת לבנים

הילד שלכם חוגג יום הולדת בקרוב? בשנים האחרונות גוברת המגמה של עריכת הפעלת יום הולדת לבנים בלבד. וזאת בגלל העובדה שלקבוצת בנים יש תחומי עניין משלהם ושפה שהבנות לא יבינו… ואילו הבנות תוכלנה לחגוג וליהנות במסיבות יום הולדת לבנות בלבד. בצורה כזו ניתן לבחור ביתר קלות תכנית מתאימה שתעניין את כל הנוכחים במסיבה. אכן, מוצלח לתכנן מסיבה מיוחדת שמיועדת לבנים בלבד. החתן של האירוע ייהנה מאוד לצד החברים שלו והתכנית תוכל להיות מתאימה במדויק וממוקדת לתחביבים ולתחומי העניין של הבנים.

אילו תכניות מתאימות ליום הולדת לבנים?

  • כדורגל – אולי יש גם בנות שאוהבות לשחק בכדורגל, אבל לכל הדעות המשחק הזה מתאים הרבה יותר לקבוצת בנים. ניתן לתכנן משחק מאתגר ומעורר עניין שכל הבנים בקבוצה ייסחפו אליו וייהנו להיות חלק ממנו.
  • מכוניות – מכונית היה ותמיד תהיה אובייקט שבנים מתעניינים בו יותר מכל בת בעולם. מכוניות שלט זה משחק אולטימטיבי שכל ילד נהנה לשקוע בו ולהסיע את המכונית תוך ביצועים מרשימים וסיבובים חדים. ולכן זה יכול להיות רעיון מוצלח לתכנן מסיבת יום הולדת שההפעלה בה תהיה בנושא מכוניות.
  • לייזרים – אם אתם מחפשים רעיון לפעילות מעוררת עניין לבנים תוכלו לשקול אפשרות של פעילות לייזרים. באמצעות הלייזר ייהנו הילדים מהפעלה מרתקת ומעוררת עניין, והם ייהנו מאווירה נהדרת שמתאימה לבנים בלבד.
  • גיבורי על – ניתן לערוך מסיבה בכיוון של בחירת דמות או גיבור על שילווה את כל המסיבה וכמובן את התכנית. גיבור על פופולארי עשוי להשפיע לטובה על האווירה ולאפשר לכם לערוך את האירוע המוצלח והנעים לפי תחומי העניין של הילדים.
 

יום הולדת לבנים זה אירוע מרתק שעשוי להיות מוצלח מאוד. הילדים ייהנו מאוד מהאווירה הייחודית וישמחו לצד הילד שלכם.