לאחר שתגמר יום ההולדת וכולם ילכו הביתה הילד ישאר לפתוח מתנות ולקרוא את כל הברכות מהחברים שלו. הברכות הם הזיכרון המוחשי ביותר שיישאר מאותו יום הולדת. תוכלו להקריא לו ולהשמיע באוזניו את כל האיחולים הנפלאים שקיבל. פעולה זו תעצים את ילדם ותשמח אותו מאוד. בגמר טקס פתיחת המתנות וקריאת הברכות אתם, ההורים שלו, תדאגו לשמור לו את הברכות שקיבל במקום מיוחד לאורך השנים וכך כשיגדל הוא יוכל לקרוא בעצמו ולהיזכר.

יום הולדת יצירתי

במידהועניין ברכות ליום הולדת הוא חשוב לכם ומהותי, תוכלו לשלב אותו בקונספט האירוע עצמו. לדוגמא תבקשו מכל ילד להביא ברכה כתובה מהבית ותסכמו עם המפעיל שלכם מראש שהילדים יקשטו את הברכות במהלך הפעילות עצמה. דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא טקס הקראת ברכות בכתב או בעל פה ולשתף את כל באי האירוע. הילד ירגיש גדול ובמרכז העיניינים וישמח לשמוע את השבחים והאיחולים שיקבל.

תוכלו לשלב גם מתנות לאורחים

הרבה פעמים נהוג בגמר יום ההולדת לתת משהו קטן לאורחים על כך שבאו ושימחו את הילד שלכם. ישנם מקומות בהם נהוג לתת שקית ממתקים, אך ניתן גם לקנות מתנה קטנה ושימושית יותר לכל הילדים שיגיעו לחגוג ביום הולדת לבנים או לבנות שלכם. המתנה אינה צריכה להיות גדולה מאוד ויקרה. להפך – זוהי מתנה של תשומת לב והודיה, שתזכיר לאורח את הכיף שחוה ביום ההולדת. אפשרי לתת מתנה הקשורה לקונספט האירוע עצמו וכך כשהאורחים יסתכלו במתנה הם יזכרו בחוויה המגניבה שחוו ביום ההולדת של הילד שלכם.

ברכות ליום הולדת

כתיבת תגובה