מזל טוב! יש לילד או לילדה שלכם יום הולדת ואתם רוצים לחגוג להם בדרך שלא ישכחו? יום הולדת מדעי לילדים זוהי הבחירה הנכונה. קיימים במאגר שלנו עשרות מפעילים המותאמים לגילאים שונים. כל מפעיל עושה הפעלה שונה, תוכל להציץ באתר שלנו ולבחור את ההפעלה שהכי מתאימה לילד או לילדה שלכם. הדבר החשוב ביותר בבחירת מפעיל וקונספט ליום הולדת הוא הידיעה שהילד שלכם באמת יכול להנות ממנה ולהשתתף בה כי ילדכם הוא הדבר החשוב ביותר ביום זה ועליו יש לשים דגש.

 

מה זה יום הולדת מדעי?

 

תוכלו לראות באתר שלנו מגוון גדול של הפעלות לימי הולדת מדעיות. ישנם קוסמים, מעבדות, משחקי מדע, בניה של עפיפונים, ניסויים ועוד הרבה מאוד רעיונות מהם תוכלו לבחור. כל מפעיל מצטיין בתחומו ועשה כבר עשרות ימי הולדת לילדים ככה שהוא מנוסה בתחום המדעי וגם בהפעלת הילדים. יום הולדת מדעי זהו יום הולדת שהילד שלך יזכור הרבה זמן אחרי שהאירוע יחלוף, וגם חבריו. אז קדימה, זה הזמן לשמח את ילדכם ביום חגו ולהפיק לו אירוע מגניב ונעים במחיר משתלם.

יום הולדת מדעי לילדים

 

 

עיצוב האירוע

 

במידה ובחרתם לילדכם יום הולדת מדעי תוכלו לעצב את מקום האירוע ברוח המדע. בעולם העיצוב השמים הם הגבול – תוכלו להכין שלל מאכלים הקשורים ביום ההולדת המדעי, תוכלו לקשט בסגנון את מקום האירוע. כמו כן תוכלו גם לקנות מתנה קטנה לילדים המשתתפים באירוע מתחום המדע כך שהילדים יזכרו את היום הולדת הזה עוד הרבה זמן לאחר שהוא יגמר. אנו בטוחים שילדכם יודה לכם ויהיה מאושר.

 

 

 

כתיבת תגובה