יום הולדת לבנות

יום הולדת בנות

לבנות יש תחומי עניין משל עצמן, תחביבים מיוחדים והבנה בעניינים שלאף בן אין אותם. ולכן לפני שמזמינים חברים ליום הולדת כדאי לשקול אפשרות של מסיבת יום הולדת לילדות בלבד. ולמי שדואג לאפליה של הבנים נזכיר כי יש גם רעיונות נהדרים לימי הולדת לבנים בלבד. חלוקה זו מרחיבה את אפשרויות ההפעלה ומאפשרת לכל הורה למצוא פעילות אטרקטיבית ומתאימה שמוצאת חן בעיניו של חתן או כלת יום ההולדת.

יום הולדת לילדות

אילו הפעלות מתאימות לבנות?

  • תכשיטנות – תחומי היופי והטיפוח מעניינים ילדות כמעט מגיל לידה ועד מאה ועשרים…ולכן אם אתם עורכים מסיבה לבנות בלבד שווה לשקול אפשרות של סדנת תכשיטנות. כל ילדה מקבלת ערכת ליצירת תכשיט תוך אפשרות לבחור את צבע התכשיט ואת המראה שלו.
  • איפור – סדנת איפור זו סדנה נפלאה שמאתגרת כל ילדה באשר היא. כאשר מציידים את הילדות במוצרי איפור ומספקים להם מברשות וספוגיות הן תשמחנה מאוד! לא יעבור הרבה זמן עד שתגלו כי כל הילדות לבשו חג והפנים שלהן זוהרות ומחמיאות במיוחד.
  • אפייה – גם בנים יכולים לאפות ולהצליח בכך. אבל אין ספק שעבור בנות זו חוויה מיוחדת שמתאימה מאוד לאופיין. מתאים לאפות עוגה, לחמניות או פיתות. ובלבד שהאוכל יהיה טעים ויערב לחכן של הילדות המשתתפות בסדנה.
  • פינוקי ספא – ילדות מגיל צעיר מאוד יודעות ליהנות מספא ופינוקים משלימים. תכלו לבחור הפעלה בסגנון כזה ולהזמין הפעלה מתאימה שתפנק את כלת יום ההולדת לצד החברות שלה.
 

הפעלת יום הולדת לבנות

הפעלת יום הולדת לבנות זה אירוע ייחודי באווירה נהדרת. כל ילדה נהנית ממסיבה כזו והתכנית המוצלחת גורמת לקורת רוח מרובה לכל הילדות המשתתפות. ומה שהכי חשוב – כלת יום הולדת בנות מרגישה שבאו לקראתה וערכו לה אירוע מרתק ומפנק לטעמה בדיוק.