יום הולדת מציינים בכל שנה. יש משפחות שמקיימות מסיבות יום הולדת גדולות רק בגילאים עגולים כמו 30, 40, 50 וכך הלאה. אחרות מציינות את האירוע בתוך המשפחה המצומצמת כל שנה בדרך אחרת. חיפוש אחרי רעיונות ליום הולדת מתחיל כמה שבועות לפני יום האירוע. טרנד קיום מסיבות יום הולדת גדולות הפך עם השנים לענף מקצועי למפיקים. ברוב ימי ההולדת שוכרים את שרותיו של מפיק שאחראי לביצוע האירוע. בהתאם לתקציב אפשר להזמין קוסם, בדרן או סטנדאפיסט, די. ג’י או קלידן. כל אחד על פי אופיו.

מה עם חגיגות בר ובת מצווה?

לאור ההפקות הגדולות שנעשות בשנים האחרונות לאירועי יום הולדת יש תחרות גדולה בין החוגגים וכל אחד מחפש דרכים להאדיר את הערב, לעשות דברים שלא נעשו באירועים קודמים וכאלה שיזכרו לתמיד. כך הפכו גם מסיבות בר/בת מצווה מאירוע כיתתי לאירוע מופק באולמות עם כניסה מרשימה ברכב, על סוס או בכרכרה. רעיונות למסיבות בר/בת מצווה מתחדשים בכל פעם והורים בוחרים לשכור את שרותיו של המפיק כדי שלילד/ילדה יישארו זיכרונות לכל החיים. בעבר היה חלומם של בני המצווה לטוס לחו”ל עם בני המשפחה ולוותר על אירוע באולם. היום בני הנוער, שברובם ביקרו כבר בחו”ל עוד טרם הגעתם למצוות, מחפשים דרכים להרשים את החברים שלהם ורוצים אירוע נוצץ באולם אירועים כשהאירוע מלווה באטרקציות חדשות כאלו שעדיין לא נראו במסיבות של החברים שלהם.

איזה רעיונות נחמדים יש לחגיגת יום הולדת?

נשים מחפשות דרכים להפתיע את בעליהן והבעלים רוצים לעשות לאשה אירוע בלתי נשכח. רעיונות ליום הולדת יכולים להיות במספר תחומים כגון השכרת יכטה שתפליג ביום האירוע עם החברים ובני המשפחה ללב הים ועליה תתקיים מסיבת יום ההולדת. רעיון נוסף יכול להיות הזמנת האורחים למקום בו ניתן לקיים ערב קריוקי וריקודים. ולמרחיקי הלכת ואוהבי הטיולים רעיון ארגון טיול לבני המשפחה והחברים בחיק הטבע יכול להיות אירוע ייחודי שבסופו יוגש כיבוד למשתתפים. רבים מעדיפים לחגוג בקרב המשפחה המצומצמת והם מחפשים רעיונות ליום הולדת בכל דרך אפשרית הן באתרי האינטרנט שמציעים דרכים לחגוג או בשיתוף חברים טובים שיכולים לעזור בבחירת אופי האירוע.

כתיבת תגובה