כל אחד אוהב שיחגגו לו יום הולדת והדבר אינו קשור לגיל בעל השמחה. ילדים חוגגים במסגרות החינוך שלהם או בבית ויש כאלה שהוריהם מעדיפים לקיים זאת מחוץ לבית באמצעות איש הפקה. בשנים עברו היו חוגגים ימי הולדת על קפה ועוגה בבית בעל השמחה. עם השנים ימי הולדת הפכו לאירוע משמעותי וכל אחד רוצה להרחיב את מעגל האורחים. ברוב הבתים קשה לארח אורחים במספר גדול ולכן פונים לדרכים אחרות.

האם קשה לתכנן יום הולדת לאדם מבוגר?

כן, זה לא פשוט. צריך לחפש רעיונות ליום הולדת של אדם שכבר נעשו לו חגיגות רבות בכל מיני צורות. נשים מעוניינות לעשות מסיבות לבעליהן ולהיפך. הורים רוצים להפתיע בני נוער ומתבגרים. צריך לחפש רעיונות ליום הולדת בהתאם לאופי בעל השמחה, גילו ואופיו. מסיבות הפתעה הן טרנד שנכנס לתחום חיינו ואין מי שלא חיפש רעיונות ליום הולדת בהפתעה לאדם אהוב. בכלל מסיבות לאנשים מבוגרים הופכות עם השנים לבעיה קשה ויש המרבים לחגוג את האירוע רק בין בני הזוג. הליכה לבית קפה, הצגה או נסיעה לסוף שבוע בארץ או בחו”ל. זוגות אלו חוגגים ימי הולדת עם מספר רב של משתתפים רק בימי הולדת עגולים (50, 60, 70…עד מאה ועשרים). ילדים שרוצים לשמח הורים קשישים יכולים להזמין את כל בני המשפחה המורחבת, ילדים עם נכדים ונינים למקום מוסכם כדי לחגוג את האירוע. אנשים מבוגרים אינם ששים למסיבות רעשניות.

ומה עם קצת רעיונות לחגיגה?

מסיבות הפתעה רצוי שיעשו מחוץ לבית כך שכל התכנון והארגון יעשו מ”תחת לאפו” של בעל השמחה מבלי שהוא יוכל להרגיש בכך. הזמנת מקום בבית קפה או מסעדה, לשכור אולם שיספיק לכל האורחים, להזמין בעל מקצוע בתחום הבידור בהתאם לתחביביו של בעל השמחה כמו זמר, מרצה קומי ומוסיקה לריקודים. ערב קריוקי יכול להיות רעיון לביצוע יום הולדת במיוחד עם בעלי השמחה אוהבים לשיר וכך גם יתר חבריהם ומכריהם. בנוסף, בשנים האחרונות אחד הרעיונות ליום הולדת היא ארוחה במסעדה של שף מפורסם עם משפחה וחברים. זוהי דרך להקל על אשת בעל השמחה בהכנות ועם היא בעלת השמחה למנוע ממנה את הדאגה לכיבוד.

 

כתיבת תגובה