יום הולדת, בעיקר בגילאים צעירים, הוא יום מיוחד שבעל השמחה מרגיש כמלך ליום אחד. זהו יום שכולם סובבים את החוגג ושמחים בשמחתו. עד לפני מספר שנים נהוג היה לחגוג לילדי הגן ובית הספר במוסדות החינוך. הכיבוד הובא על ידי משפחת חתן השמחה ואת האירוע בכללותו ניהלה הגננת או המורה. בשנים האחרונות התפתח הענף וכל אחד מעלה רעיונות ליום הולדת בכל מיני תחומים. אפשר לעשות חגיגות בכל צורה ובעלויות שונות. בין היתר זה כולל קישוטים, ריקודים (היום קוראים לזה NUMBER), זמרים, קליפים, הפעלות, בובות מתנפחות, הליקופטרים – ומה לא!

מה ההבדל בין פעם להיום?

בימים בהם ניהלו את האירועים ההורים ניתן היה לקיים את המסיבה בבית. כיום צריך למצוא דרך להעסיק את הילדים ולגרום להם הנאה ועניין ולכן רוב ההורים מעדיפים להזמין איש מקצוע בנושא, מפיק אירועים שיתמודד עם הצרכים של הילדים.

מה רוצים הילדים היום?

בנות החוגגות ימי הולדת בטרם הגעתן לבת המצווה יכולות לעשות זאת על פי נושאים כגון דמויות מתכניות טלוויזיה שכל הילדים  מכירים, ביקור בספארי או בגן חיות אחר, משחקי חברה ועוד. בתקופה בה שני בני הזוג עסוקים בעבודותיהם ובגידול המשפחה רוב ההורים מעדיפים למסור את ניהול מסיבות ימי ההולדת לבעל מקצוע ובכך הם מעבירים את האחריות למציאת רעיונות ליום ההולדת אליו. בני נוער חוגגים לעצמם את יום ההולדת כל אחד על פי רצונו ואהבותיו והמסיבה נעשית בדרך כלל בחוג חברים מצומצם כך שאין צורך בהפקה גדולה ואין צורך לחפש רעיונות מיוחדים.

קצת רעיונות ליום הולדת

  • לבעלי בתים פרטיים אפשר להציע רעיונות ליום הולדת במרחב תחומים כגון הבאת מתקנים מתנפחים עליהם הילדים יכולים לשחק ולהוציא את האנרגיה המרובה. להציב מתקני אקסטרים כמו קיר טיפוס, אומגה ועוד מתקנים הכל בהתאם לגודל החצר.
  • רעיונות ליום הולדת המתאימים לילדים בני 8-12/13 יכולים להיות גם הליכה לקולנוע, לפיצריה או גלידריה, עם החברים הטובים ביותר. ילדים בגילאים אלו שמעוניינים לקיים מסיבה יש אפשרות לשכור אולם קטן עם מוסיקה ולקיים ערב ריקודים.
  • בשונה מימי הולדת לילדים צעירים את חגיגות בר/בת המצווה מתכננים מבעוד מועד וכל משפחה מחפשת לעצמה את הרעיונות לביצוע האירוע בדרך המיוחדת והיפה ביותר. זהו אירוע שמתקיים אחת בחיים וחשוב להשקיע בו מחשבה.

כתיבת תגובה