הילדים של היום רוצים שחגיגות יום ההולדת שלהם יהיו בלתי נשכחות, לא רק עבורם אלא גם עבור הילדים המגיעים לחגוג יום הולדת איתם. ימי הולדת לא חייבים להיות מהנים רק בזכות אטרקציות והפעלות יקרות, אפשר היום למצוא משחקים, הפעלות ושעשועים שאפשר להעביר לילדים בלי להוציא הרבה מאד כסף. הנה כמה רעיונות לימי הולדת פשוטים ומהנים לא פחות מכל הפקה מושקעת.

משחקים של פעם: בעבר יום הולדת היה פשוט חגיגה של משחקי חברה שגם מגבשים בין הילדים וגם פשוטים מאד להכנה ומהנים עבור כולם. ממש כמו כל טרנד אחר גם המשחקים של פעם חוזרים לאופנה וגם הילדים של היום מתחילים להכיר משחקים כמו “החבילה הגיעה”, “שבע דקות”, “נחש את הציור”, “חיבוק בלון” וכדומה. כל המשחקים האלו פשוטים להכנה ורובם לא דורשים שום דבר מלבד אביזר או שניים, בדרך כלל זולים מאד. כמה משחקים כאלו יכולים למלא את זמן יום ההולדת והילדים לא ירגישו שמשהו חסר.

מכינים עוגות ועוגיות לבד: ממש כמו טרנד סדנאות האוכל והשוקולד לילדים, אפשר את כל הליקוקים והטעימות לעשות גם לבד, בלי מפעילים יקרים. הכנת עוגיות עם הילדים דורשת בעיקר קצת מיומנות באפייה ויכולת להנחות קבוצת ילדים לבצע את הפעולות הפשוטות. את החומרים והכלים לביצוע יום הולדת מתוק אפשר לקנות בכל חנות לצרכי אפייה ובישול וישנן גם חנויות המתמחות באספקת מוצרים אלו במחירים זולים במיוחד לימי הולדת.

קריוקי: מכונות קריוקי אפשר היום להשכיר במחיר זול מאד מחברות המתמחות באטרקציות לאירועים. בנוסף, ישנן תוכנות קריוקי זולות וקלות להורדה שאפשר איתן להפעיל את הילדים במהלך יום הולדת. הפעלות קריוקי הן כיפיות, סוחפות, מהנות ומצחיקות גם עבור ילדים קטנים וגם עבור בני נוער, הן מחברות ומגבשות. מומלץ לבחור קריוקי עם להיטים עכשוויים כך שלילדים יהיה עניין.

מסיבת בריכה: בין אם יש לכם בריכה פרטית בבית או אם אתם יכולים להשכיר לאירוע מתחם של בריכה, מסיבות בריכה מהוות עניין עבור הילדים בלי לטרוח יותר מדי. יום הולדת בבריכה הוא חוויה מיוחדת, כאשר הילדים נהנים מקפיצות לבריכה, שכשוכים ושחייה. האווירה היא אווירה של מסיבת חוף והאוכל יכול להיות קל ופשוט – מכריכי פיתה ועד לנקניקיות.

השכרת משחקיות: אחד הטרנדים החמים היום הוא השכרה של חלל משחקייה או ג’ימבורי ועריכת יום הולדת בו. כך למעשה אנחנו מרוויחים גם חלל מתאים לימי הולדת וגם הפעלה לילדים בלי מאמץ. אפשר לשכור משחקיות עם פינה או חדר שבו ניתן לערוך את הכיבוד של יום ההולדת  ולאפשר לילדים להגיע לטעום ולאכול ולקחת הפסקות מהשעשועים השונים במתחם.

בין אם מדובר ביום הולדת בבריכה או יום הולדת עם משחקים של פעם, כל עוד אתם מצליחים לסחוף את הילדים ולשעשע אותם אתם לא צריכים מפעילים יקרים או אטרקציות יוצאות דופן. לפעמים גם הפשטות מנצחת.

כתיבת תגובה