ימי הולדת, לילדים ולמבוגרים כאחד, הם גם הזדמנות לחגוג את העובדה שהתבגרנו בשנה, אבל גם הזדמנות לכנס את כל החברים שלנו לערב מהנה ביחד. בערב כזה אפשר תמיד להסתפק בהרמת כוסית, מוזיקה וריקודים, וכיבוד מסוגנן יותר או פחות. אפשר גם ללכת על אפשרויות יותר מתוחכמות, ובמסגרת מסיבת יום ההולדת לארגן גם סדנה, שתעבירו בעצמכם או באמצעות איש מקצוע שתזמינו במיוחד. העלויות של סדנאות כאלה אינן גבוהות, במיוחד אם כל המוזמנים משתתפים בהוצאה, במקום לקנות לכם עוד ספר או דיסק במתנה. הנה כמה רעיונות לסדנאות שיכולות לשדרג כל אירוע.

· סדנה לשזירת זרי פרחים
 בסדנה לשזירת זרי פרחים תלמדו על התאמת הפרחים לעונות השנה, כיצד לשלב פרחים בצבעים שונים ליצירת שילובים אטרקטיביים ונעימים לעין, ותשמעו על טרנדים חדשים בעיצוב זרי פרחים לבית, למשרד או לאירועים. בסיום הסדנה תוכלו, כמובן, לקחת איתכם את זר הפרחים שיצרתם.

· סדנת פרלינים
שוקולטייר מוסמך ילמד אתכם על ההבדל בין פרלינים צרפתיים לפרלינים בלגיים, ויאפשר לכם להתנסות בהכנת פרלינים בעיצוב אישי. תגלו מהם המרכיבים השונים בתוך כל פרלין, איזה תוספות אפשר לשלב, ותתנסו בשלבים השונים של יצירת הפרלין. סדנה מתוקה וטעימה, מתאימה לילדים בכל הגילאים, ובמיוחד להורים.

· סדנת יצירה
אין כמעט גבול לאפשרויות בתחום הזה. אומני מתכת, עץ או קרמיקה יכולים להגיע ממש עד אליכם הביתה עם כל הציוד הדרוש, וללמד אתכם את השלבים הבסיסיים ביצירת אביזרי נוי לבית. תוכלו ללמוד כיצד לעצב חימר לאגרטלים או מאפרות, לגלף פסלונים בעץ או לעצב מתכת לפמוטים או לבתי מזוזה, ממש כמו בחנות תשמישי קדושה.

· סדנת מספרי סיפורים
כולנו אוהבים לספר סיפורים אחד לשני – אנקדוטות מחיי היומיום, חוויות מהטיול בחו”ל או אפילו מהמילואים. בסדנת מספרי סיפורים תלמדו סודות וטיפים של מספרי סיפורים מקצועיים כיצד להפוך כל סיפור לייחודי ומרתק, איך להתאים את הסיפור שלכם לקהל המאזין לכם, וגם – איזה סיפורים עדיף לא לספר.

· סדנת אלכוהול
סדנה שיכולה להיות מתנה מצוינת למי שחוגג יום הולדת 18, ויכול לפחות מבחינת החוק להתחיל לשתות אלכוהול. במסגרת הסדנה תוכלו ללמוד להבחין בין סוגי משקאות אלכוהוליים שונים, לשמוע על תולדות הבירה, הויסקי או הוודקה, וכמובן – לטעום. אפשרות אחרת היא לשלב בסדנת האלכוהול הכנת קוקטיילים פשוטים, בהנחייה מקצועית ועם תרגול של כל המשתתפים.

· סדנת תיפוף
מומלצת במיוחד אם אתם גרים בבית פרטי ואין שכנים שיכולים להתלונן על רעש (או אם אתם מתכוונים להזמין את כל השכנים בבניין למסיבת יום ההולדת שלכם). כל משתתף מקבל כלי הקשה, ולאט לאט תגלו ביחד את ההבדלים ביניהם, וכיצד שילוב של כל כלי ההקשה יכול ליצור מנגינה של ממש, גם בלי ליווי של כלים אחרים.

·
סדנת צחוק
הטרנד החם ביותר בתחום הסדנאות לאירועים בשנים האחרונות. זה שהצחוק יפה לבריאות זה ידוע, אבל בסדנת צחוק תגלו כיצד אפשר לנצל את הצחוק לצרכים שלכם, ולהשתמש בו כסוג של מדיטציה או כחלק מתרגולי יוגה להשגת שלוות נפש. מנחה הסדנה יתרגל איתכם תרגילי צחוק, שיביאו בסופו של דבר את כל המשתתפים לצחוק צחוק מתגלגל, ולהפוך אתכם, לפחות לכמה שעות, לבדרנים האולטימטיביים.

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת .

כתיבת תגובה