יום הולדת הישרדות

יום הולדת בנושא הפך בשנים האחרונות לאחד הדברים הטרנדיים כשמדובר על מסיבות יום הולדת לילדים, בחירה ביום הולדת בנושא מוסיפה עניין למסיבה, גורמת לילדים לעבור חוויה אחרת וייחודית יותר ממה שהם מכירים ומאפשרת לבעל השמחה לשתף את הילדים בעולם התחביבים שלו והדברים שהוא אוהב. אחד הרעיונות המוצלחים כשמדובר על יום הולדת בנושא הוא יום הולדת הישרדות אשר משלב חוויה אקטיבית יחד עם הרלוונטיות שבתכנית טלוויזיה. על מנת לתכנן יום הולדת בנושא הישרדות שיהפוך לחוויה בלתי נשכחת חשוב לשים לב ולהשקיע בפרטים רבים, המאמר הבא ייתן מספר רעיונות ונקודות חשובות בתכנון יום הולדת הישרדות.

מיקום ותפאורה
בשל אופיו הפראי יום הולדת הישרדות מומלץ לערוך בחוץ ואם אפשר בטבע במקום כמו חורשה או פארק שניתן למצוא בו צל כאשר במידה ולא ניתן למצוא מקום כזה בקרבת הבית או שהעניין דורש התארגנות רבה מדי ניתן גם לקיים את יום ההולדת בחצר הבית וזאת באמצעות השקעה בתפאורה המתאימה. לאחר בחירת המיקום מגיע שלב עיצוב החלל והתפאורה, בפנייה לעיצוב התפאורה ליום הולדת הישרדות חשוב לכלול את כל האלמנטים המוכרים מתכנית הטלוויזיה כך שיהיה לילדים כיף וקל להיכנס לאווירה וכמו כן לקשט בשלטים, פסלים ואם אפשר גם בצמחים (אמתיים או מזויפים) שישרו אווירת “ג’ונגל”, נוסף לכך מומלץ להדליק מדורה באחת מפינות החצר, להקים אוהלי מחסה עם דגלים לשתי הקבוצות, לסדר מקום עם ספסלים או מחצלות שישמש את “מועצת השבט” וכמובן לא לוותר על “פסל החסינות”, מוסיקה מתאימה ושלט גדול שעליו כתוב “ברוכים הבאים ליומולדת הישרדות”.

תוכן ואווירה
מבחינת תוכן המסיבה הבחירה בנושא כמו הישרדות מביאה עמה רעיונות רבים ואפשרויות מגוונות לבניית תכנית יום הולדת אמנותית, כדי להכניס את הילדים לאווירה מומלץ כבר מתחילת יום ההולדת (ואולי עוד אפילו בשלב ההזמנות) לחלק את הילדים לשתי קבוצות ולצייד אותם בסימן היכר קבוצתי כמו בנדנה או לפיד, את תחילתו של יום הולדת הישרדות מומלץ לפתוח ב”אסיפת שבט” שם יוסברו כל חוקי המשחק על מנת ליצור יישור קו בין כל המשתתפים.

כתיבת תגובה