יום הולדת ספורט

ימי הולדת הינם הזדמנות נפלאה לתכנון מסיבה יצירתית ומושקעת, אחת האופציות בתכנון יום הולדת היא לערוך מסיבה הסובבת סביב נושא מסוים מה שהופך את האירוע לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. כאשר בוחרים את הנושא למסיבה חשוב לבחור בנושא רחב מספיק שיוכל לספק רעיונות גם לתפאורה, גם לכיבוד וגם להפעלות ולתוכן המשולב במסיבה, דרך טובה לבחירת נושא היא ללכת בעקבות אחד התחביבים של בעל השמחה כאשר אחד הרעיונות הקולעים ביותר כשמדובר בילדים יהיה עריכת יום הולדת ספורט.

תכנון יום הולדת ספורט
כשלב ראשון בתכנון יום הולדת ספורט צריך להחליט האם מחליטים לתכנן ולהפעיל את היום הולדת באופן עצמאי או לפנות לספק חיצוני אשר דואג לארגון המלא של האירוע כאשר בשני המקרים ההחלטה הבאה שחשוב לקבל היא האם לקיים את היום הולדת בחוץ או בפנים (תלוי בעיקר במזג אוויר). בתכנון יום הולדת בנושא כדאי להתחיל את שלבי התכנון מוקדם ככל שאפשר על מנת שיישאר מספיק זמן לדאגה לכל הפרטים, במקרה והבחירה היא בהפקת האירוע באופן עצמאי אך תוך שילוב ספקים חיצוניים (כמו תקליטן, קייטרינג וכדומה) חשוב להתחיל בשלבי התכנון הראשוניים כחודש וחצי חודשיים לפני קיום האירוע עצמו.

מה מייחד יום הולדת ספורט?
יום הולדת ספורט מהווה הגשמת חלום לכל ילד שאוהב משחקי ספורט וספורט באופן כללי, יום הולדת ספורט יכול לכלול בתוכו מגוון רחב של פעילויות או רק סוג ספורט אחד מסוים – דוגמת: כדורגל – במידה וזה מה שהילד אוהב באופן מיוחד. יום הולדת ספורט באופן אידיאלי יהיה אירוע אקטיבי ולכן חשוב להקפיד על הנחיה אנרגטית של האירוע וליצירת אווירה אקטיבית באמצעות אביזרים כמו: מוסיקה, תלבושות ספורט, קריינות ספורט, פעילות חימום וגיבוש, חלוקת פרסים ועוד. מבחינת תכנון ההפעלה באירוע, מומלץ להתחיל במשחקי חימום וגיבוש ואז לפנות לחלק המרכזי של היום הולדת בין אם זה משחק כדורגל, משחקי ספורט היתולי או כל סוג ספורט אחר. בסיום ההפעלה המרכזית ניתן לשלב את טקס סיום משחקי הספורט עם חיתוך עוגת היומולדת ומצגת ברכות לחתן השמחה ולסיים בארוחת צהריים או ערב שתחזיר אנרגיות למשתתפים.   

כתיבת תגובה