יום הולדת נסיכות

יום הולדת נסיכות מהווה את אחד מרעיונות היומולדת המוצלחים ביותר בעיקר כשמדובר על ילדות שאוהבות סיפורי אגדות ולהרגיש כמו נסיכות כאשר תכנון מוצלח של יום הולדת נסיכות ישרה את אווירת האגדות המלכותית כבר משלבי ההזמנה והתכנון הראשוניים. המאמר הבא ייתן נקודות חשובות ורעיונות שכדאי לשלב בתכנון יום הולדת נסיכות.

הזמנות
כבר בשלב הכנת ההזמנות כדאי לבחור בעיצוב מיוחד אשר ירמז על תוכן המסיבה ויכין את משתתפיה לחוויה המלכותית. בעיצוב הזמנת יום ההולדת ניתן לבחור אלמנט מלכותי כמו שרביט, כתר או ארמון שישמש כצורה להזמנה, את נוסח ההזמנה ניתן לכתוב בצורה של הזמנה לנשף נסיכות ולהשתמש לכך בשפה רשמית כיאה להזמנה של בית מלוכה ואת ההזמנות עצמן ניתן לקשט בנצנצים, צבעים זוהרים או פייטים כאשר במידה ואין מספיק זמן להשקעה אפשר להסתפק גם בהזמנה אשר כתובה ומגולגלת על קלף וקשורה בשרוך כסף או זהב.

תפאורה
כשמדובר על יומולדת נסיכות ברור שהתפאורה צריכה להיות נוצצת וחגיגית במיוחד, על מנת לעצב את התפאורה המתאימה חשוב להצטייד לפני כן בנצנצים מכל הצבעים, בדגלים, מפות שולחן וכלים חד פעמיים בצבעי לבן וורוד, בפרחים ועלי ורדים, בבדי טול, בד סטן לבן ובדים שקופים וקלים אשר ניתנים לקנייה בשווקים השונים וישדרגו כל חלל ועוד. בתכנון חלל המסיבה מומלץ לשלב שולחן כיבוד נוצץ ומפואר, פינת ישיבה מלכותית שתרכז את משתתפות היומולדת בזמן ההפעלה המרכזית ושלטים ומנורות שישמשו לקישוט ויצירת אווירה של משתה מלכותי.

תפריט
מבחינת תפריט ליום הולדת נסיכות אחת הנקודות החשובות שיעזרו להשריית נופך מלכותי על האוכל יהיה נראותן של המנות עצמן והשימוש הוויזואלי בכלי הגשה מלכותיים ומתאימים. בגלל שבדרך כלל יום הולדת נסיכות מתאים יותר לבנות וכולל פעילויות יותר עדינות ופחות אקטיביות ניתן לשלב ביום ההולדת אוכל קל אשר יורכב בעיקר מקינוחים, שייקים וממתקים. בין המאכלים שיתאימו ליומולדת נסיכות ניתן לשלב: “קאפקייקס” בצבעי לבן וורוד, סוכריות על מקל וממתקים בצבעי הקונספט של האירוע (לדוגמא לבן וורוד), פלטת פירות שחתוכה על פי צורות ייחודיות, מיצי פירות צבעוניים ובריאים ועוד.

כתיבת תגובה