זו משימה לא פשוטה בכלל לבחור ליצן ליום הולדת של ילד על מנת לא לאכזב אותו ולעמוד בציפיות שלו וגם להיות שלמים עם עצמכם. אז נא להתייחס לנושא ברצינות ובאחריות.
הבחירה היא קשה וזה בגלל סיבה אחת כי יש כל כך הרבה ליצנים וכל כך הרבה פרסומים שאנו נוטים להאמין לכל אחד אבל לא כל מי ששם אף אדום וקורא לעצמו ליצן הוא באמת כזה ובאמת יכול לקחת אחריות על ארגון חגיגת יום הולדת שמחה ועליזה ליקר לכם מכל.

הדבר הראשון שחייבים לדעת זה שיש הבדלים בסוגי הליצנים. יש את הליצנים “האמיתיים”,                                           
שחקנים של ממש ,ליצני קרקס אשר רכשו המון ניסיון בעבודה עם ילדים ויוצרים בזריזות קשר אמין איתם.יתרון נוסף אצל ליצנים מסוג זה, זה כמובן הידע העשיר בפעלולים מצחיקים עם אביזרים צבעוניים ומגוונים שמרתקים את הילדים מיד וגורמים להם להיות מרוכזים וקשובים לכל אורך המופע.
ללא כל ספק הילדים הם שונים ויש כאלו שלא יצרו קשר מיידי עם הליצן ולכן במקרים כאלו תעדיפו להזמין ליצן שיש לו תוכנית אינטראקטיבית, לא קבועה ויכול להתאים את עצמו לאופי של הילדים. שידע איך “לקנות” את צומת לבו של אותו ילד על מנת לקבל ממנו שיתוף פעולה מלא בתוכנית, וכך בלי שהילד ישים לב הליצן יכניס אותו למשחק מעניין והילד יהיה אחד מהמשתתפים הפעילים במסיבה.
איך נבדיל בין ליצן חובבן לבין ליצן שביכולתו לענות על כל הצרכים שלכם ושל הילד, התשובה לזה מגוונת וננסה לענות עליה.
הדבר הראשון שאמור להתריע זה המחיר. קרוב לוודאי שאם המחיר נראה לכם כקטן מידי אז כנראה מדובר פה בחובבן. מה שזול לעולם לא יהיה טוב.
דבר שני תמיד תתעניינו בתמונות של אותו ליצן שמעניין אתכם. לפי התמונות תוכלו לזהות מה אותו ליצן מציע לכם כגון תלבושת שלו ואיפור. הלאה תדרשו מהליצן הסבר מפורט על התוכנית שלו שצפויה להיות ביום הולדת כגון תחרויות, פעלולים, הופעות מיוחדות . האם המופע שלו מלווה בכלי נגינה? ואם כל התשובות של הליצן מספקות אתכם ועונות על דרישותיכם אז קדימה לבחור תאריך ולהתכונן.
עוד דבר שלפיו הכי טוב לפעול זה ה מ ל צ ו ת. אין כמו המלצה חמה ואמיתית שתוכלו להסתמך עליה בעיניים עצומות ותיתן לכם תמונה ברורה לגבי אותו ליצן אשר תרצו שיבוא אליכם לחגיגה ויהפכו את יום ההולדת של ילדיכם ליום המאושר והשמח ביותר.


מחפשים רעיונות נוספים?
 בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת 

כתיבת תגובה