ספרי “הארי פוטר”, סדרת הספרים המצליחה ביותר של השנים האחרונות, שמה במרכזה ילד שמגלה שהוא נצר למשפחת קוסמים, ושבעצם לצד העולם הריאליסטי של אנגליה, קיים עולם מקביל אחר של אגדות וכישוף. ההצלחה שזכתה לה הסדרה מלמדת שגם בעולם הטכנולוגי של ימינו, של גוגל ושל אייפון, עדיין אנו נמשכים לדברים שאיננו יכולים להסביר ושבכל אחד מאיתנו מסתתר ילד שחולם לחזור לאגדות ולמשחקים.

קסמים בחיי היום יום
הזמנת קוסם לאירוע יום הולדת משפחתי מאפשרת לנו להכניס לכמה שעות את הקסם לחיינו. זו הסיבה שילדים, שגולשים במחשב הביתי עוד לפני שהם לומדים לקרוא ודבוקים למסך ה-lcd כבר מגיל קטן, ממשיכים ליהנות גם היום מהזמנת קוסם ליום ההולדת שלהם, בדיוק כמו שהיה מקובל בימים שבהם הוריהם היו ילדים. בכל אירוע, הקוסם הופך לאטרקציה המרכזית והילדים מחכים כל השנה ליום ההולדת שלהם, בזכותו.

קוסמים ואטרקציות אחרות
כיום, רוב הקוסמים המפעילים ימי הולדת לילדים אינם עוסקים רק בקוסמות. הקוסמים מגיעים לאירוע עם מערך הפעלה שלם הכולל הרבה פעמים גם מופעי ליצנות, בובות, עוזרים ואביזרים, מוזיקה מיוחדת למופע, הפתעות משולבות ועוד. לעיתים הקוסם הוא חלק מאטרקציות נלוות אחרות המגיעות כעסקת חבילה לאירוע כמו שחקנים ושחקניות המחופשים לגיבורי על או לנסיכות, ולפעמים הופעת הקוסם משולבת עם דוכני מזון, מופעי להטוטנות או מזרנים מתנפחים. אם אתם מתגעגעים למשחקים החברתיים של ימי ילדותכם, בררו עם הקוסם שהזמנתם האם המופע משלב שיתוף של הקהל ויכלול חלק מההפעלות האלו. הילדים יתעניינו לקחת חלק פעיל, להתחרות ביניהם, ללמוד לבצע את הקסמים בעצמם ולהרגיש גם הם קוסמים לרגע.

לא לילדים בלבד
קוסמים, בניגוד למה שמקובל לחשוב, אינם שייכים רק לעולם הילדים. זו הסיבה שגם במקומות בילוי שונים לכל המשפחה כמו בחלק ממלונות ים המלח נהוגה הופעה של קוסם בערבים כחלק מהאטרקציות היומיות. כיום גם בני נוער נהנים מהופעה של קוסם ומזמינים קוסמים לאירוע יום ההולדת שלהם. הופעות של קוסמים לילדים מבוגרים יותר שונות מהופעות לילדים ויכללו גם קריאת מחשבות, טלפתיה, להטוטים בקלפים, בשטרות כסף או בדיחות המותאמות לבני נוער. בררו עם הקוסם שאתם מזמינים האם הוא מתאים לגיל המוזמנים וספרו לו על האירוע שלכם כדי שיוכל להתאים את המופע לאורחים.

הזמנתם קוסם? כדאי לדעת
כדי להבטיח שהופעת הקוסם תהיה מוצלחת עד כמה שאפשר כדאי לקבל המלצות על הקוסם מהורים לילדים אחרים בכיתה או מקרובי משפחה. לעיתים ניתן גם לצפות בקטעי הופעה של הקוסם המפורסמים באתרים שונים ברשת האינטרנט ועל פיהם להחליט. לפני יום האירוע רצוי לוודא עם הקוסם כמה פעמים שהוא מכיר ויודע את הדרך לביתכם ולהכין מראש אביזרים שונים שיצטרך במהלך המופע על מנת למנוע המתנה של הילדים לפני ותוך כדי ההתארגנות. מומלץ גם לחלק לילדים פרסים ומתנות במהלך המופע, אלה כמובן אהובים מאד ומגבירים את המעורבות והעניין שלהם במתרחש מולם.

קוסם לכל אירוע 
אז אם אתם עורכים אירוע רב משתתפים, ואתם רוצים הפעלה שתרתק את כל הנוכחים – קטנים כגדולים – קוסם יכול לענות על כל הדרישות. אם מדובר באירוע שנערך בצהריים ומספר הילדים בו רב, קוסם שהוא גם ליצן יוכל להעסיק את הילדים בזמן שההורים ייהנו מהמזנון ויוכלו לשוחח בנעימות זה עם זה. אם אתם עורכים מסיבת בר מצווה הופעת קוסם משעשעת לכל המשפחה תוכל להוות אטרקציה מיוחדת שחתן הערב יזכור תמיד. בסופו של דבר כולנו די מוקסמים מקסמים.. מזל טוב! 


מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת . 

כתיבת תגובה