מה אנחנו לא עושים בשביל הילדים שלנו? כשהם נולדו טיפלנו ודאגנו, כשקצת גדלו הסתכלנו בקטלוגים של חדרי ילדים כדי ליצור להם את הסביבה האידיאלית, קראנו להם את מיטב הספרים החינוכיים והמשעשעים ויצאנו איתם לטיולים. הורה משקיע באינספור דברים בשביל ליצור לילדו סביבה תומכת לגדילה, רוויה ברגעי קסם מחויכים. אין ספק שיום ההולדת של הגוזל הוא אחד מהשיאים עבורו. ביום הזה שהוא רק שלו, אתם מפיקים מסיבה גדולה, מזמינים את החברים שלו ואת כל המשפחה, מנפחים בלונים, אופים עוגות וחוגגים. אם אתם רוצים להעשיר עוד יותר את החוויה, מה דעתכם להזמין ליצן שיגיע מחופש ומאופר – יצחיק, יעניין ויהפוך את הילד או הילדה לכוכבים.

למה דווקא ליצן?
כבר משחר ההיסטוריה דמות הליצן מסמלת את השמחה והצחוק. ליצן הוא דמות צבעונית, עליזה ומצחיקה שבאה לרומם את הרוח ולהפיח בכל אירוע שמחה וססגוניות. פעם היה ליצן מגיע ברגע השיא ליום ההולדת. היום הדברים נראים לגמרי אחרת. ליצן מקצועי הוא גם מפיק ומנחה האירוע והוא יעשה את מה שהוא יודע ואוהב לעשות – הפקת יום הולדת צבעוני ומרהיב עם מגוון פעילויות והכי חשוב- הרבה הרבה שמח. בזמן שהליצן יהיה עסוק בלשמח את כולם יישאר לכם את הזמן להיות שם בשביל ילדכם, לשמוח איתו וליהנות בעצמכם מיום ההולדת.
מה אנחנו מביאים ומה הליצן?
הפעלה של ליצנים כוללת היום כמעט את הכול! הליצנים מביאים איתם מערכת הגברה איכותית הכוללת מוזיקה עדכנית ומשמחת עם השירים שילדים הכי אוהבים. יש ליצנים שמציעים תוספת של מזון לאירוע כמו נקניקיות, פופקורן, תירס, שוקולדים, ברד ועוד. בנוסף הם כמובן מביאים איתם את כל החומרים והציוד שילוו את הפעילות, מה שמשאיר לכם להתמקד במציאת מקום אידיאלי ליום ההולדת, בחירת העוגה ושליחת ההזמנות.

איך בוחרים ליצן או ליצנית
?
ילדים הולכים למסיבות יום הולדת של חברים וחוזרים עם הרבה מה לספר. אם הילד שלכם חוזר שמח ואנרגטי עם הרבה סיפורים ממסיבת יום הולדת של חבר, והרבה סיפורים על הליצן, זה בהחלט סימן נהדר לבחירה נכונה. במרחק טלפון להורי ילד יום ההולדת, יהיה בידכם מספר הטלפון מומלץ של הליצן. דרך נוספת ונהדרת גם כן, היא חיפוש ברשת. ישנו מבחר רחב מאוד של ליצנים ברשת בכל עיר בארץ לדוגמא ליצנים בחיפה ,שמספרים מה ואיך הם עושים בשילוב תמונות ממחישות. בהרבה אתרים, יש המלצות של הורים שיכולות לכוון אתכם אל הליצן המושלם בשבילכם.

איך בוחרים את הפעילות
?
קיימות מגוון רב של פעילויות, חלק מהליצנים מציעים בנוסף פעילויות ייחודיות להם. בין המבחר הקיים אפשר למצוא ימי הולדת לפי נושאים, כגון אבירים ונסיכות, פיראטים, הישרדות, ספיידרמן, דורה ועוד. מגוון האטרקציות הנוספות גם הוא רב ותוכלו לגלות שהליצנים כיום מציעים פעילויות של מעגלי מתופפים בלוני צורות מופעי קסמים, תיאטרון בובות, עמדות איפור, קעקועי נצנצים, בובות ענק, פעילויות יצירה, משחקים שונים, תחרויות בקבוצות ועוד. כדאי להתמקד בפעילות או שתיים והדרך הטובה ביותר לבחור היא לשאול את ילדכם איזו מן הפעילויות תשמח אותו במיוחד, זה מאפשר לו להרגיש חלק פעיל מיום ההולדת.

לסיכום
אנחנו משקיעים בילדים שלנו כל כך הרבה והילדות עוברת במהירות הבזק. אז רגע לפני שהם עושים בגרות, מתגייסים ונוסעים ללימודים בחו”ל, כדאי ליהנות כמה שניתן מכך שהם עוד קטנים. זיכרונות ילדות מתוקים היא אחת המתנות הנפלאות ביותר שהורה יכול להעניק לילד ויום הולדת מיוחד שינחה ליצן ויכלול פעילות מקצועית רוויה באנרגיות טובות ואהבה, היא דרך בטוחה לייצר זיכרון שכזה. 
 

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת . 

כתיבת תגובה