כאשר דבקים סביב קונספט למסיבת יום הולדת ייחודי, ניתן אף לייצר המון זיכרונות נעימים. כשתגיעו לגיל מופלג, תביטו לאחור, ותיזכרו בכל מסיבות היום הולדת המוצלחות שהיו לכם.
אל לכם להיות אכולי חרטות לעת זקנה, על כי לא בחרתם בקונספטים ייחודיים בחגיגות ימי ההולדת שלכם, תצרו תיקון עם הילדים שלכם.

מהו קונספט למסיבת יום הולדת מוביל?

 
בדיון הנמשך אודות בחירה של קונספט למסיבת יום הולדת, הוא מייחד אנשים בעלי גישה אלטרואיסטית לחיים, שחפצים לעשות טוב לחברים הקרובים שלהם. כמובן שבוודאי חשוב לכם ליהנות במסיבת היום הולדת שלכם, אבל עדיין אתם חושבים על טובת המוזמנים שלכם.
 

מה מייחד ימי הולדת לילדים?

 
כשחושבים לעומק מה בדיוק מייחד ימי הולדת לילדים? אז הם דורשים קצת יותר עבודה, והוצאות כספיות, אבל כל יום הולדת ייחודי בפני עצמו, ומותאם לפי גילם הכרונולוגי של הילדים. במקום לזרום עם הנורמה, תוכלו להיות ייחודים עם הזמנת עוגת יום הולדת שטרם נראתה כמוה, או תפריט עשיר ומגוון, שיש בו את כל המאכלים שילדים באמת אוהבים, ולאו דווקא הוריהם. באפשרותכם אף לקשט את מקום המשכן הקבוע שלכם בצורה מהממת, תוך כדי בחירה בקונספט מרכזי לימי ההולדת לילדים. מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת היא כזאת שהילדים ימשיכו לדבר בזכותה לטווח הארוך.
ומכיוון שכל הקומפלימנטים שייכים להורים, כדאי שתפרגנו לעצמכם קצת, אחרי כל העמל שהשקעתם במסיבת יום ההולדת של הילדים שלכם. כדאי שתגיעו לסדנא הייחודית של קוקטיילים, בליווי של זיו מנור. תפרגנו לעצמכם קצת, זה ממש מגיע לכם.
 
 

התיעוד של מסיבת יום הולדת לילדים

 
מאחורי כל מסיבת יום הולדת לילדים עומדת תורה שלמה של פסיכולוגיה, שממש אין לזלזל בה, ורצוי לתעד ולנצור את הרגעים הכי חשובים של הילדים שלכם באלבום התמונות המשפחתי המסורתי. ככל שהילדים שלכם גדלים, וחוגגים עוד שנה, הם ייהנו לצפות בבגרותם בזיכרונות המשותפים שלהם מימי ההולדת עם חבריהם הטובים ביותר. הם “ינתקו מכם את חבל הטבור” יצלחו משימות בלעדיכם, וירכשו חוויות משל עצמם. אז תיהנו כל עוד אפשר… תתכננו להם מסיבת יום הולדת שתעזור לכם לייצר עוד זיכרונות אתם, ומדובר במתנה אמתית שתיהנו ממנה עוד המון שנים, לפחות בנבכי הזיכרונות המשותפים שלכם.
ואם כבר מדברים על מתנה אמתית לזיכרונות שלכם, אי אפשר להתעלם מהנחיצות שתשתתפו ושתיקחו חלק פעיל בסדנא של קוקטיילים, שמעביר זיו מנור. המון רגעים בלתי נשכחים, ששווה לכם לחוות, כל עוד אתם “צעירים ויפים”.
 

 

מה בדבר ימי הולדת לבנות בנוגע לטיפוח קשרי חברות?

 
כאשר חושבים על ימי הולדת לבנות, אי אפשר להתעלם מהנושא החשוב של טיפוח קשרי חברות. מסיבות יום הולדת לבנות מעניקות להן את הצ’אנס להתרועע עם חברות מחוץ לגבולות המוסד הלימודי שלהן. הינן אינן נדרשות לשבת בשקט ובציות מופתי לצד השולחן בכיתה, הן לא נדרשות לעסוק בכל פעילות לימודית. כי הן רק צריכות לשחק במשחקים שמתאימים לגילן, וליהנות מפעילות שהן באמת אוהבות.
 
 
מה הם רעיונות ליום הולדת 9? הנצחה של תחום ספורטיבי מועדף
 
בדיון המתמיד אודות רעיונות ליום הולדת 9, אי אפשר להתעלם מהנצחה של תחום ספורטיבי מועדף. נכון, ילדים היום צמודים למסכי המחשב, הטאבלט והטלפון הנייד, לכן יש לעודד להכניס בכוח למסיבת יום ההולדת ה- 9 שלהם קצת ספורט, אפשר אף לקרוא למומחה בענף ספורט מסוים, שיביא דוגמאות מניסיונו האישי והמקצועי כאחד.
 
 
איזה קונספט למסיבה יש להדגיש?
 
כאשר רוצים להדגיש קונספט למסיבה, יש להבין שלילדים אין הבנה של זמנים. ההורים שלהם מלמדים אותם את המושגים האלו, באמצעות הפקת ימי הולדת סביב קונספט ייחודי, הם למדים שעברה עוד שנה, והם כבר גדולים בעוד שנה. אומנם לומדים את זה בגן הילדים ובבית הספר, אבל אין כמו הדגמה מוחשית, כחגיגת יום הולדת. תבחרו את הקונספט שאהוב על הילד שלכם. זה יכול להיות בחיבור אמתי שלו למוסיקה, או בחיבור שלו לתחביב כזה או אחר. העיקר שיהיה בשיתוף פעולה מלא אתו.
 
ומילים אחרונות חביבות בהחלט,

“סדנת קוקטיילים עד הבית” הגתה רעיון לכתוב למענכם, למען המנעד הרב של קהל הלקוחות שלה, את המאמר הנוכחי, ששמו – קונספט למסיבת יום הולדת, שנעשו המון מאמצים והשקעה בלתי נדלית של מירב ההשקעה שקשורה לתחום האירועים, כאשר מרבית העשייה שלנו באה לידי ביטוי בעיקר בהיבט של סדנאות מהתחום המדהים של האלכוהול.
 
עם מקצועיות שאין בה כל דופי, אלא היא מקצועיות ראויה לשבח, בת יותר מ- 15 שנים של עשייה יום יומית, בכל מה שקשור לתחום של עולם האירועים, שזאת ממש המומחיות שלנו, אין כל עוררין על כך כי ינצח על המקהלה הזאת זיו מנור עם מומחיות בדוקה בכל מה שקשור לנושאי האירועים.
 
אז, במידה והאורחים שלכם בבת עינכם, ואתם רוצים להיטיב עמם, הציעו להם להצטרף אליכם למסע מרתק ומרהיב של סדנת האלכוהול של זיו מנור, כדי שהאירוע שלכם ייהנה מנקודת מבט של סיפוק ואכפתיות אדירים לאהובים עליכם מכל.
 
אנחנו זמינים להעניק לכם שירות בכל רגע נתון, כאשר אנו רואים בכם את ההמשך הישיר של מושא היצירתיות שלנו, ואנו נגיע לכל מקום שאליו תזמינו אותנו, ולא משנה איפה המיקום הגיאוגרפי שלכם בדיוק. ונחגוג אתכם כל סוג אירוע, מכל סוג, לכל גודל של קבוצת משתתפים שמתכנסים לחגוג ימי הולדת, מסיבות רווקות, אירועים משפחתיים, חוגי בית, ימי נישואין, חתונת היובל, וכיוצא בזאת, כל מה שיעורר בכם את חדוות החיים וילבה את הסקרנות הבריאה שלכם, מתוך רצון כן לחוות סוג למידה בתחום כה מיוחד, אשר בו תלמדו את כל האסטרטגיות בתחום האלכוהול, שנחבאים מאחורי הכנה של כמה קוקטיילים מגניבים ומשלהבים.
 
במידה והנכם מעוניינים ליהנות מערב שכולו מתכתב בהצלחה עם חדוות היצירה, תוך כדי שחרור כל המגבלות שקושרות אתכם לחיי השגרה שלכם, כדאי שתכירו לעומק את סדנת הקוקטיילים פרימיום, אשר ביכולתה להעלות ברמות משמעותיות כל אירוע שלכם לגבהים שלא ייאמנו, וטרם נחוו עד עצם היום הזה, עד אשר תחוו אותם במו עצמכם, של חוויה משנה חיים ממש.
 
מה שמוצע לכם כרוך בחגיגה של ממש של ערב שמוקדש כל כולו לאלכוהול, עם טעימות קוקטיילים ומשקאות, ואז עוד קצת טעימות, עם מיטב ההמלצות שלנו, בליווי של ההשתתפות הפעילה שלכם ושל האורחים שלכם בהכנה של קוקטיילים סקסיים וייחודיים, עם שעשועונים, עם ים של צחוקים ושיגועים, וחוברת מתכונים שאותה תקבלו במתנה, כדי לצלוח פעם אחרי פעם את החוויה בכל פעם שתחושו שאתם כמהים כבר לפגוש אותנו שוב, מה שממש תלוי רק בכם.
 
אנו ממש נשמח שתחזרו אלינו לעוד ועוד סדנאות, שמתחדשות שוב ושוב. מדי פעם, וכל סדנת קוקטיילים אחת אינה דומה לשניה. מעבר לכישורי ההנחיה המעולים של זיו מנור, מה שאני מביא עמו לאירועים שלכם הוא מופע שהאורחים ינצרו בזיכרונם לתקופה ממושכת.
 
אז במידה והנכם מעוניינים לשמח את המוזמנים שלכם עם אירוע בסגנון אחר, ויש לכם מספר שאלות שעד היום לא זכו למענה הולם, בדבר הכנה של קוקטיילים אדירים, סדנת האלכוהול שלי היא המתכון הבטוח להצלחת האירוע שלכם. מי מבינכם, אשר יקדים לעשות ויירשם לסדנה של הקוקטיילים, יחווה חוויה מכוננת ומשנה חיים ממש. חוץ מן הפעילות העסקית הענפה שלנו, אנו אף תורמים בנדיבות רבה, בהתנדבות קבועה לקהילה עם ילדים ונוער. אין “חיה כזאת” שמתבצעת פעילות בסדנה שלנו, שלא משמיעים בה מוסיקה מלווה בקצב סוחף, לתדלוק האנרגיות של מי שמשתתף של מי בסדנא שלנו.
 
לעמוד הפרסומי:  https://tinyurl.com/y9rojhe2