רכישת מתנות יום הולדת מקוריות עשויה להיות משימה קשה, במיוחד אם מדובר בבן או בבת זוג שכבר קניתם להם כמעט כל דבר, או בילד או ילדה שכבר יש להם כל צעצוע אפשרי. מתנות יום הולדת מקוריות לא חייבות להיות קשורות דווקא להוצאה כספית גדולה ובהחלט ניתן לחשוב על רעיונות מקוריים שקשורים ליצירה ולכתיבה. במאמר זה נספק מספר רעיונות לרכישת או יצירת מתנות יום הולדת מקוריות.
 
 יצירת ספר זיכרונות כמתנה לבן או בת הזוג
אם בן או בת הזוג שלכם הם אוהבי ספר, אפשר להפתיע אותם בספר זיכרונות מודפס. כיום ישנם שירותים שונים שמאפשרים הדפסה מהודרת של ספרים. שתפו את המשפחה ואספו תמונות ומזכרות החל מימי הילדות של בן או בת הזוג. אחרי שאספתם חומר וראיינתם את בני המשפחה תוכלו ליצור טקסט מקורי משלכם ולשלב בו אלמנטים גרפיים. שירותי ההוצאה העצמית הרבים שניתן למצוא ברשת מספקים גם עריכה גרפית וגם עריכה טקסטואלית והם יוכלו לסייע לכם בהגהה, עיצוב והבאה לדפוס. בסיומו של התהליך תקבלו ספר מהודר לציון יום ההולדת. אפשר גם להדפיס מספר גדול יותר של עותקים ולחלק להורים לבני המשפחה האחרים.
 
רעיונות נוספים למתנות מקוריות לבן או בת הזוג
כיום גברים ונשים כאחד נהנים מטיפולים קוסמטיים כגון הסרת שיער וטיפולים בעור הפנים. תלוש מתנה לטיפול קוסמטי מהווה בהחלט אפשרות למתנה מקורית.
מלונות באילת או ביעדים אטרקטיביים אחרים הם מקום מצוין לחגוג בו את יום ההולדת של בן או בת הזוג. אם בחרתם באפשרות של נופש נסו לשמור על החופשה כסוד ולהפתיע את בן או בת הזוג ביום הנסיעה. על מנת שההפתעה תהיה שלמה, רצוי לקבוע את מועד הנסיעה בתאריך שיהיה קרוב אך לא זהה לתאריך יום ההולדת.
רעיון מקורי נוסף הוא להזמין שף מקצועי שיבשל עבור בן הזוג שלכם ארוחת גורמה בביתכם. כיום מספקים שפים רבים את השירות הזה. במרבית המקרים, תקבלו מהשף רשימת מצרכים שיהיה עליכם לקנות. השף יבשל את הארוחה ממש במטבח הביתי שלכם ויאפשר לכם ולבן הזוג שלכם ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית.
 
מתנות יום הולדת מקוריות לילדים
על כתיבת ספר זיכרונות לבן או בת הזוג כבר דיברנו למעלה. בדיוק באותה דרך ניתן לכתוב, לאייר ולהדפיס ספר ילדים כמתנה ליום ההולדת. אם מדובר בילדים קטנים, הרי שהם יתמוגגו לקבל ספר מאויר בכריכה קשה שאמא ואבא כתבו בעצמם. כדאי לחשוב על ספר שבו הילד עצמו יהיה הגיבור. חיות, גיבורים ודמויות אהובות נוספות יכולות ליטול חלק בספר. כאשר מדובר בילדים גדולים יותר כדאי לאפשר להם להיות חלק מהחוויה. בססו את הספר על רעיון מקורי שהעלה הילד ואפילו השתמשו באיורי מקוריים שלו. הדפסת הספר כמתנת יום ההולדת תהווה מתנה מקורית וחינוכית.
 
כיום ניתן גם להקליט דיסקים של מוסיקה בבית או באולפנים שונים המתמחים בהקלטות זמרים חובבים ובהפקת ועריכת דיסקים לימי הולדת ואירועים. אם יש לכם את היכולת לחבר ולהלחין מספר שירים, תוכלו להשתמש באולפן הקלטות על מנת להקליט אותם ולתת לילד דיסק של שירים מקוריים לכבוד יום ההולדת. אפשר גם לשתף חברים טובים מהכיתה על מנת ליצור שירים משעשעים.   
 
 

כתיבת תגובה