שוב הגיע יום שבת, שוב אתם מנסים לגנוב עוד כמה דקות שינה, ושוב הילדים כבר מתחילים להזדחל אל המיטה שלכם, מחייכים, צוחקים ושואלים “נו, מה עושים היום?”. כאילו כל המטרה של יום שבת היא רק לשעשע אותם.
אבל, תתפלאו לדעת, שאפשר ליצור סוף שבוע שיהיה חווייתי לכולם – לילדים קטנים, לילדים גדולים, וכמובן גם לכם, ההורים. אחד מהמקומות בארץ שבהם אפשר למצוא כמעט כל סוג אטרקציה אפשרית הוא אזור הצפון. מדוע דווקא בצפון? כי מצד אחד הוא שופע בנופים מדהימים, מה שמתאים מאד לטיולים שונים ולחוויות בשטח, אבל גם שופע באטרקציות שמציעותפעילויות לילדים בכל הגילאים – מבלי לשכוח גם את ההורים.

 יוצאים לדרך!
טוב, אז החלטתם שאורזים את הכל, נכנסים לרכב, ומתחילים לנסוע לצפון. נשאלת כמובן השאלה – להיכן? או ליתר דיוק – מה לעשות שם? ובכן, אתם רק צריכים לבחור מהי האטרקציה האהובה אליכם. אם לדוגמא, אתם חובבי טיולי טרקטורונים, אפשר בהחלט לצאת לטיול כזה, רק בגרסה שמתאימה יותר לכל המשפחה – טיולי ריינג’רים. הריינג’רים הן מן הכלאה בין הטרקטור לבין הג’יפ, ומאפשרים חוויית נסיעה שמצד אחד היא מסעירה ומהנה, אבל גם בטיחותית ומתאימה יותר לכל המשפחה.
מנגד, אפשר גם להפעיל קצת יותר את השרירים, ולהחליט שיוצאים לטיול אופניים בין נופי הצפון. מדוע דווקא טיולי אופניים? כי מדובר בפעילות שילדים בכל הגילאים יכולים ליהנות ממנה – הקטנים ישובים עם אבא או אמא בכיסא קטן ונהנים מהטיול, והגדולים יותר נהנים מהרכיבה עצמה, שעם כל הכבוד לרכיבה בגינה שליד הבית – מדובר בחוויה הרבה יותר מסעירה ומהנה.
 
אפשר גם לנוח
אטרקציות לילדים ופעילויות עבור המשפחה כולה. הצפון שופע במשחקיות שונות, וגם בחוות וקיבוצים, בהם אפשר להפגיש את הילדים שלכם עם בעלי החיים השונים. חשוב לציין, שמדובר לרוב בפעילות שמתאימה יותר לילדים קטנים, שמאד מתרגשים מהמפגש הראשוני והאמיתי עם בעלי חיים – שלרוב הם רואים רק בספרים ובטלוויזיה. אבל, אם אתם לא ממש אנשי הטיולים והטבע, אתם עדיין יכולים למצוא שפע של 

מנגד, אם יש לכם בעיקר ילדים גדולים, שיכולים להסתדר בעצמם, אפשר לצאת אל סוף שבוע לכל המשפחה בקיבוץ או בצימר, כאשר הילדים ילכו לבצע טיולי סנפלינג ואומגות שטח, וישאירו אתכם ההורים לנוח, להירגע, וליהנות מקצת פרטיות. והכל… באזור הצפון, עם הנופים המקסימים, הטבע השופע והאווירה המרגיעה.

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .

 

כתיבת תגובה