רעיונות ליום הולדת

בין אם מדובר בגיל 10 או בגיל 70 יום הולדת תמיד מביא עמו התרגשות מיוחדת והזדמנות נפלאה לסובבים את חתן השמחה להראות לו אהבה ולחגוג איתו ביום המיוחד לו בשנה. כשמדובר בילדים בדרך כלל נהוג לערוך מסיבת יום הולדת לילדי הכיתה והחברים אשר כוללת הפעלות יום הולדת, כיבוד וחגיגה, בשנים האחרונות נכנס טרנד של ימי הולדת בנושא, ימי הולדת ייחודיים ושלל של אטרקציות חדשות בתחום המאפשרות לילדים חוויה מיוחדת ולחתן השמחה מסיבת יום הולדת שתישאר כזיכרון מתוק לעוד שנים רבות. המאמר הבא יסקור מספר רעיונות ליום הולדת אשר יהפכו כל מסיבה לאירוע בלתי נשכח.

יום הולדת בנושא
יום הולדת בנושא הינו אחד הרעיונות הפופולאריים, הפשוטים אך גם היצירתיים ביותר כשמדובר על תכנון מסיבת יום הולדת. רעיונות ליום הולדת בנושא ניתן למצוא בשפע מבניהם: יום הולדת ספורט, יום הולדת בנושא נסיכות, יום הולדת בנושא סדרה טלוויזיה או תכנית מסוימת (דוגמת הישרדות), יום הולדת בנושא תחביבים כמו אמנות, צילום או מוזיקה ועוד. הרעיון המרכזי בתכנון יום הולדת בנושא הינו עיצוב כל סממני האירוע (תכנית אמנותית, תפאורה, מוזיקה אוכל וכו) לפי הנושא – לדוגמא: יום הולדת בנושא פיראטים יכלול פעילויות הקשורות בחיפוש אוצרות ומים, התפאורה תוכל לכלול זהב, אוצרות וצמחיה של אי בודד, יהיה ניתן לחלק לילדים רטיות לעיניים, חרבות מדומות, בנדנות ותחפושות על מנת להיכנס לאווירה ולשים מוסיקה מסרטי פיראטים כמו שודדי הקריביים ופיטר פן.

יום הולדת – חווית יום ייחודית
רעיונות ליום הולדת ולתכנון חגיגות יום הולדת ניתן למצוא בשפע כאשר אחד הרעיונות החווייתיים והייחודיים ביותר יהיה בחירה באטרקציה או מקום חיצוני למפגש ולחגיגת יום ההולדת. רעיונות למקומות בהם ניתן לערוך יום הולדת חווייתי יוכלו לכלול מקומות כמו: פיינטבול, חדרי בריחה, מקומות ספורט כמו באולינג או משחקי וידאו, יום הולדת בבריכה, יום הולדת בנושא מחנאות אותו אפשר לקיים בטבע ועוד, כמו כן אפשר לתכנן יום כיף שלם לחתן השמחה ולחבריו הטובים ובכך לוותר על מסיבה אבל להרוויח יום כיף ייחודי בו ניתן לשלב פעילויות רבות מבניהם: סרט, ים, הופעה, מסעדה ועוד.

כתיבת תגובה