אז הגעתם להחלטה, החלטתם לחגוג בר/בת מצווה ולהזמין חברים וקרובים. הזמנתם אולם , מוסיקה , הפקתם הזמנות ומה נשאר? התשובה לשאלה פשוטה מאוד. כל אירוע כזה או אחר חייב שיהיה לו משהו יוצא דופן, משהו מיוחד ולא צפוי. וכאן המקום לספר על הטרנד החדש שמטריף את הצעירים והצעירות או במילים הולמות יותר את חתני בר/ בת מצווה – מופע של קפואירה אצלכם במרכז העניינים.

 קפואירה זה סגנון לחימה שבולט בתנועותיו הריקודיים שבא במקור מברזיל אבל נכנס עמוק לתודעתנו. מעגל קפואירה זה מופע לכל דבר. מופע ספורטיבי וסוחף המלווה בנגינה ושירה המותאמים לקצב התנועות. זו חוויה מיוחדת שתיקח אתכם ואת האורחים שלכם לעולם שכולו קצב, אנרגיה ואדרנלין.
 מופעי הקפואירה מגוונים מאוד וכוללים מוסיקה ברזילאית אותנטית, אקרובטיקה, פעלולים ומשחקי קפוארה.
“הלוחמים” יופיעו בתלבושות מיוחדות לשואו מסוג זה, ישתפו את הקהל ויתנו צומת לב לכולם. 
יקפצו, יתהפכו והעיקר פשוט יעשו שמח ויכניסו קצב מיוחד לערב מרגש זה.
 כיום כל להקה כזאת שמציע לכם מופעי קפוארה באירועים, לוקחת חלק גדול באירוע כולו. אומני הקפואירה ילוו אתכם מתחילת האירוע ועד סופו. בחלק של קבלת פנים , לפי בחירתכם, תוכלו להפתיע את האורחים שלכם במופעי אש, הולכי קביים, להטוטנים ועוד מגוון עצום של אפשרויות. כמו כן האומנים ילוו את החוגג/חוגגת בר מצווה בכניסה מיוחדת לאולם. יש כל כך הרבה אפשרויות .
 המוכרת מביניהם כניסה עם “שומרי הראש”, רק תנסו לא להדליף מידע לאף אורח כדי שאפקט ההפתעה יהיה מקסימלי.
סגנון “שומרי הראש” מתחיל מהודעת התקליטן על דמות חשובה שהגיעה לאירוע ,תארו לכם את פני האורחים המתלחששים ומופתעים. ואז לצלילי מוסיקה ייחודית נכנסים שומרי ראש ומובילים את איש המסתורין, שהוא לא אחד אחר מאשר חתן בר מצווה בכבודו ובעצמו. אין לתאר את ההרגשה שעוברת על אותו נער ברגעים כאלו. לבנות יש כמובן גם המון המון סגנונות שייחודיות רק לבנות למרות שאפקט שומרי הראש מתאים לשני האירועים.
 
ילד שלכם שחוגג בצורה כזאת את המעבר שלו מילדות לבגרות , יהיה נרגש ושמח. 
והאורחים שיבואו לחגיגת יום ההולדת המיוחדת הזו יהינו מלהיט ברזילאי אנרגטי וקצבי.
 
מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  

כתיבת תגובה