אם אתם חושבים להזמין הפעלה ליום ההולדת של הבן או הבת, תתפלאו לגלות שגם אם רק עכשיו לקחתם הלוואות חוץ בנקאיות כדי לממן רכישה חשובה והתקציב שנותר לכם הוא מצומצם, ניתן להזמין פעילות עשירה ומהנה שתעסיק את הילדים. ריבוי המפעילים והפעילויות לימי הולדת יוצר תחרותיות רבה והמחירים כיום הם אטרקטיביים יותר מתמיד. במאמר זה נסקור סוגים שונים של פעילויות שניתן להזמין ליום ההולדת.
 פעילויות עם בעלי חיים
אם הקטנים שלכם אוהבים חיות, הרי שהפעלות המשלבות בעלי חיים הן הפתרון המושלם. בהפעלות מן הסוג הזה מציגים בפני הילדים סוגים שונים של בעלי חיים, החל מחרקים וזוחלים וכלה בחיות שילדים מכירים ואוהבים מפינות הליטוף כגון ארנבים ואוגרים. בדרך כלל משולבת הפעילות עם בעלי החיים ביחד עם משחקי טריוויה ופעילויות משעשעות אחרות.     
 
פעילויות ליצנות וקרקס
האם הקטנטנים שלכם אמרו לכם שכשיהיו גדולים הם רוצים להצטרף לקרקס? אם התשובה היא כן אז פעילויות המשלבות ליצנות, לוליינות וקרקס יהיו מושלמות ליום ההולדת שלהם. מופעי ליצנות משלבים בדרך כלל הצגה משעשת, ניפוח בלונים ולפעמים אפילו שעשועי קוסמות ומשחקי חברה. אפשר גם לחשוב על שילוב של מופע לוליינות וליצנות שבו יקחו הילדים חלק. מרבית המפעילים נוהגים לשתף את הילדים, לתת להם להשתמש בתחפושות ססגוניות וללמד אותם תעלולי קרקס פשוטים.
 
קוסמים
מופעי קסמים הם אחת הדרכים הטובות ביותר להעסיק קבוצה גדולה של ילדים. הקוסמים של היום משלבים הרבה הומור ויצירתיות בהופעות והמופעים שלהם מתאימים לכל הגילאים. הילדים יהנו במיוחד ללמוד כמה קסמים פשוטים ולהשתתף ביצירת הקסמים.
 
סדנאות יצירה
סדנאות יצירה לימי הולדת הם כיום עולם ומלואו. ניתן למצוא פעילויות מגוונות כגון סדנת בישול ואפיה שבה יוצרים הילדים את עוגת יום ההולדת וסדנאות מלאכה שבהם יוצרים, מציירים ומפסלים הילדים. היתרון הגדול של סדנאות היצירה הוא שהילדים הם משתתפים אקטיביים ולא צריכים רק לשבת ולצפות במפעילים.
 
תיאטרון בובות
לילדים שאוהבים הצגות, ובמיוחד לקטנים שבהם, תיאטרון בובות מהווה הפעלת יום הולדת מומלצת. כיום ישנם מפעילי תיאטרון בובות שישמחו לשלב סיפור מיוחד שבו ישתתפו ילדיכם. מפעילים מסויימים נוהגים גם להדריך את הילדים בדבר השימוש בבובות ולתת להם להתנסות בהפעלתן של כמה מהפשוטות שביניהן. ניתן גם לשלב תיאטרון בובות עם סדנת יצירה שבמסגרתה ייצרו הילדים בובות ודמויות.
 
מעגל מתופפים
פעילות המתאימה במיוחד לאלו מכם שרוצים יום הולדת בחיק הטבע היא מעגל מתופפים. מעגל המתופפים משלב בדרך כלל פעילויות כמו קומזיץ וסיפור צ’יזבטים וסיפורים מתאימים. מעגל מתופפים הוא פעילות אקטיבית שבה משתתפים כל הילדים. 
 
מתנפחים
ילדים בכל הגילאים אוהבים מתנפחים. המפעילים מגיעים עם כל הציוד הנדרש, ותוך דקות יוצרים לונה פארק של ממש עבור הילדים. כיום יש מגוון רחב של מתנפחים ואפילו מתנפחים שמשלבים פעילויות מים וגלישה במגלשות. מרבית המפעילים גם משלבים פעילות ספורטיבית, כמו משיכת חבל ותחרויות ריצה וגם עורכים את טקס יום ההולדת המסורתי.  
 
לסיכום,כיום יש מגוון עצום של פעילויות אפשריות לימי הולדת וסקירה קצרה באינטרנט תוביל אתכם למפעילים מקצועיים. מתנפחים או תיאטרון, קוסמים או חיות – ביום ההולדת הזה ירגישו הילדים כאילו זכיתם בחבילת דילים לאילת, ושהם באמצע מסיבה ונופש נהדרים.   

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .

כתיבת תגובה