בת מצווה היא חגיגה מיוחדת לרגל הגעתה של הנערה לגיל המצוות, כאשר מבחינה הלכתית, מעתה נחשבת כבוגרת לכל דבר ולכן גם מחויבת בכל מצוות התורה בהן מחויבות הנשים. לרגל חגיגת המאורע המיוחד, מקובל לערוך אירוע מרגש בקרב בני המשפחה והחברים, המתקיים מרבית המקרים במסגרת גן אירועים, אולם או מועדון מיוחד לבת מצווה.

בת מצווה באולם אירועים
מסיבת בת מצווה המתקיימת באולם אירועים היא חגיגית ואלגנטית במיוחד. מדובר באירוע שהינו הפקה של ממש, הכרוך בתכנונים, ארגונים, הכנות ותאומים בין גורמים שונים המשלימים את התמונה והופכים את האירוע למושלם. יש צורך בבחירת ספקים ונותני שירות כמו תקליטן שירקיד את האורחים, צלם שיתעד את הרגעים הקסומים, מאפרת המתמחה בתחום איפור מקצועי שתדאג להופעה המטופחת והמרשימה של הנערה ובני המשפחה, קייטרינג (במידה והמקום אינו כולל כזה), רכב ליסינג פרטי המושכר ומקושט במיוחד לאירוע לצורך הגעה חגיגית למקום וכיוצא בזה. בעת בחירת אולם אירועים כלוקיישן לבת המצווה, חשוב לוודא כי מדובר במקום הפועל עם רישיון (שכדאי לבקש לראות במו העיניים ולא להסתפק באישור בעל פה). מקום הפועל ללא רישיון הינו מקום ללא אישורי בטיחות מהמשטרה וממכבי האש ולכן גם בחשש לסגירה. בנוסף, כדאי להגיע להתרשם יותר מפעם אחת מהמקום ולא להסתפק בהגעה חד פעמית לפגישה עם נציג המקום, אלא לבקש להגיע ביום בו מתקיים אירוע (עדיף בסגנון שלכם), על מנת להתרשם מההתנהלות במקום בזמן אמת. כמו כן, מומלץ לבחור אולם הממוקם בקרבת מקום באופן יחסי לעיקר המוזמנים, במיקום נגיש, הכולל חניה מסודרת וכזה המותאם להיקף אירוע המתוכנן אצלכם על מנת שלא יהיה צפוף ומחניק מצד אחד או מקנה תחושת ריקנות מצד אחר.

בת מצווה במועדון
בשנים האחרונות, חגיגת בת מצווה המתקיימת במועדון המיועד לאירועים מהסוג הפכה לפופולארית יותר ויותר. מדובר באירוע באווירת מסיבה המיועדת בעיקר למוזמנים הצעירים, בני שכבתה של הנערה, באווירה כייפית, צעירה ומהנה,המותאמת במיוחד לצרכיהם ושמה אותם במרכז. למיקום כזה ישנם יתרונות רבים כלוקיישן נבחר לאירוע, מאחר ומדובר במקום המתמחה בארגון ותיאום בין כל נותני השירות והגורמים הרלוונטיים, כך שאין צורך לדאוג לכלום מבחינת תכנונים וארגונים טרום האירוע. הכל בעצם מתבצע על ידי מנהל אירוע מנוסה המכיר את צרכי בני הנוער ודואג לכל הפרטים כולל תקליטן שירקיד את החברה הצעירים באמצעות מוזיקה צעירה ועכשווית, צלם, כיבוד, תאורה ואבזור מתאימים וכיוצא בזה. במועדון לבת מצווה לרשות האורחים המבוגרים ובני המשפחה עומד מתחם מיוחד ומפנק בנפרד מהאולם בו מתקיים האירוע עצמו, כך שמתאפשרת הפרדת כוחות על מנת שכל הצדדים ייהנו מחלקם באירוע.

איך מכינים את הנערה לאירוע בת מצווה?
מאחר ומסיבת בת מצווה היא אירוע חד פעמי, ישנן הכנות הנוגעות ישירות לכלת האירוע, הנרגשת כולה לעמוד ולקבל את האורחים המגיעים לשמוח בשמחתה. במעמד כזה מומלץ לדאוג להופעתה של הנערה על מנת שתוכל להיראות במיטבה, אופנית ועכשווית באמצעות איפור מקצועי מיוחד שישלים את ההופעה המוקפדת הכוללת בגד מיוחד וחגיגי ותסרוקת. מאפרת מקצועית תדאג להוספת צבע ואור לפני הנערה ולכיסוי פגמים כמו פצעי בגרות, תוך הקפדה על שמירת קו נקי וטבעי שאינו מבגר או נראה מלאכותי. מבחינת בחירת הלבוש לנערה, מומלץ להתאימו לסוג האירוע המתוכנן, בין אם מתקיים באולם אירועים אלגנטי, לכבודו מומלץ לבחור שמלה אלגנטית ומרשימה או במועדון פחות רשמי ובסגנון צעיר- אליו מומלץ להגיע בלבוש המותאם למסיבה לצעירים, בשילוב עם פריטי אקססוריז המשלימים את ההופעה המיוחדת.

בוק לכלת הבת מצווה
ניתנת אפשרות להכין אלבום “בוק” לבת ה-12, שהפכה בתקופה האחרונה לחלק בלתי נפרד מחבילת הבת מצווה. אלבום כזה מאפשר לה להפוך לדוגמנית ליום אחד ולהציג את התוצאות המרהיבות בכניסה לאירוע באמצעות אלבום תמונות או פוסטר גדול, המאפשר לכל האורחים לחזות במזכרת המרשימה. מעבר לתועלת הזו, מדובר ביום צילומים חווייתי, מרגש ומהנה במיוחד עבור הנערה, כולל צילומים מקצועיים ושורת אנשי מקצוע הדואגים לנושא הסטיילינג, האיפור והתסרוקת.

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת .

כתיבת תגובה