אז ראשית – הפעלה איכותית, כיפית, מאתגרת ומגבשת.
משחקי נינג׳ה, רצועות ומסלולים שהפעילו ושיתפו את כל הילדים.
זה לא מופע אלא באמת זמן איכות לילדים לשחק ביחד, מתאים מאוד לחגיגה בחוץ ובטבע.
ועכשיו על נוני – מנחה עם גישה מדהימה לילדים. רוגע, שלווה, מקצועיות ובטיחות.
האווירה הייתה נעימה ולא קולנית. הילדים היו קשובים ונהנו מכל רגע.
לא האמנתי שאמצא משהו כל כך מדויק. מומלץ, מומלץ!