אור שלנו חגג היום 4תודה רבה לאדיר שלומי על יום הולדת הכי מושלמת שילד יכול לבקש.אמיתי שעשית לו את היום, אז תודה על זה.ובאמת אני ממליצה בחום על אדיר, באמת שלא ראיתי הפעלה כזאת מקפיצה ומרימה!