זכינו לקבל את עידו בחגיגות יום ההולדת של רעי הבן שלי בן ה5, היה פשוט מופלא!עידו הצליח לרתק ולהצחיק את הילדים וההורים גם כן, היה מקצועי, אכפתי ונעים.מומלץ בחום!