הזמנו את מירב ליומולדת 2 של אמיר, היה נפלא! הילד השתתף והיה מרותק מהתחלה עד הסוף וזה היה שווה לי את הכל. חוץ ממנו, נהנו מאד גם כל הילדים וההורים. הפעלה איכותית ומקסימה! מומלצת מאד