הילדים מהכיתה מאוד מאוד נהנווכמובן ילדי יום ההולדתכולם כולם משתתפיםוהמשימות מאוד מצחיקותאורי שילה ואסף שגב היו אחלה!והצליחו להעסיק שעתיים 40 ילדים בלי שאף אחד ישתעמם.מומלץ!!!