מאוד נהנו ביום הולדת - חגגנו לילד חמש - ההפעלה הייתה כפית ומעניינת וכל הילדים מאוד נהנו ילד היום הולדת קיבל מקום מרכזי בהפעלה המפעיל ( שחר ) היה מקסים סבלני ומקצועי ביותרתודה רבה על יום הולדת נהדרת מומלץ בחום