היי !חגגנו יומולדת לשלוש בנות, בכיתה ב.אבירם הגיע להפעיל את הכיתה ועשה עבודה הרבה יותר ממעולה !היה פשוט מדהים, נעים עם הילדים ומצחיק בטירוף.בהחלט נמליץ לחברים.תודה רבה !