עכשיו שאנחנו אחרי, זה הזמן להודות לך: על ההשקעה על הסבלנות על ההכלה על הרוגע והשלווה על השמחה והאושר תודה שהפעלת את יום ההולדת בצורה מדהימה, שלווה, נעימה, מצחיקה, כייפית. הילדה הייתה בעננים (או בתוך בועת סבון.....) ולנו נותר להיות רק מאושרים ולהוקיר לך תודה. שתזכה לשפע של טוב ופרנסה טובה