היי יקר,תודה על המופע המצחיק ועל ההפעלה ביום הולדתו של אורי. הצלחת לגרום לאורי להתרגש, להנות ולהיות מיוחד- מלך.תודה על התחושה שהשארת בליבו והמזכרת, שלא תישכח.️בתודה והערכה מעומק הלב.אורי ואורנה אורן, נהלל.