היום הכרנו את ניר. וואוווווווו!!!!!!!איזו הפעלה מטורפתתתתתתכמה אנרגיות בבן-אדם אחד….הילדים עפו עליך והתנאים לא היו קלים, בכל זאת מדורות. שאפו, איש יקר, כמה עוצמה הבאתהיה פשוט נפלא, תודה רבה רבה רבה!