דרור אתה פשוט קסם! הילדים היו מרותקים ונהנו בטירוף! ילד היום הולדת ביקש הבוקר שוב מסיבה איתך וכל ההורים והילדים יצאו סופר שמחים ומרוצים! תודה רבה!