יום הולדת הוא יום מרגש ומשמח עד מאוד. אתם חוגגים עם הילד שלכם שנה נוספת של גדילה והתקדמות ואתם מציינים את היום המיוחד הזה במסיבה מהנה יחד עם החברים שלו. מה כוללת המסיבה? כולנו זוכרים מיד את העוגה ואת המתנה. אבל אסור לנו לשכוח שמסיבה מוצלחת כוללת גם הפעלה מעניינת ומתאימה שתעורר עניין ותמזוג למסיבה גם משמעות ועניין. יש הורים שיבחרו להכין בעצמם תכנית למסיבה. אבל יש הורים אחרים שמעדיפים להביא מפעיל חיצוני. בואו לקרוא על הדרך שלכם לבחור את המפעיל המוצלח ליום ההולדת שלכם.

כך בוחרים מפעילים ליום הולדת

שלב ראשון – חשבו על המסיבה ועל ההפעלה שלכם

לפני הכול כדאי לכם לחשוב על הילד, על המסיבה ועל ההפעלה המתאימה. יש הרבה מפעילים ליום הולדת וסוגים שונים של פעילויות, הבחירה שלכם תהיה מוצלחת במידה ותצליחו לבחור את המפעיל הנכון והמתאים לכם, לילד ולמסיבה שלכם.

שלב שני – על מה הילד שלכם חולם?

כדאי מאוד לשוחח עם הילד ולשמוע ממנו מהו החלום שלו. יש ילדים שיאמרו ברורות שהם מעוניינים שבמסיבת יום ההולדת שלהם יהיה נוכח ליצן. ילדים אחרים יעדיפו פעילות רצינית או אפילו אוריינית יותר וכל מיני הפעלות לימי הולדת למיניהם. כדי שהילד יהיה מרוצה חשוב מאוד שהתכנית שתיבחר תהיה מתאימה לאופיו ולרצונותיו.

שלב שלישי – על הקבוצה המשתתפת

חשוב להתאים את המסיבה לאופי הקבוצה. יש קבוצות קטנות ושקטות יחסית, להם יהיה צורך להביא הפעלה מרתקת ומעוררת עניין שתנער אותם מהשקט. לעומת זאת אם מדובר על קבוצה סוערת יהיה צורך להתאים להם פעילות סולידית יותר ולהתאים מפעיל שיצליח לתפוס את המושכות ולנהל את הפעילות בהצלחה.

 

חשבו על הדברים ונסו להגיע למסקנה בדבר הבחירה הנכונה של המפעיל למסיבת יום ההולדת שלכם.