מחפשים משהו שונה ומיוחד ליום ההולדת? יום הולדת ספורטיבי? פעילות חוייתית לבר/בת מצווה? יום גיבוש לכיתה או לגן או סתם יום כייף? בואו והצטרפו אליי להפעלה כייפית ומאתגרת. ימי הולדת במודיעין והסביבה וכל אזור המרכז שמי יובל ירדן ואני נהנה מפעילות עם ילדים כבר שנים רבות.

אז… איזו הפעלה מתאימה לכם?

1. נינג’ה

 – מסלול אתגרי ומהנה!
עם מתקני נינג’ה מגוונים: קיר טיפוס, גשר מטבעות ועוד

2. הישרדות

 – ביום הולדת הישרדות נתחלק לשבטים (עם בנדנות וצבע מיוחד לפנים) ונבצע משימות המשלבות קואורדינציה, זריזות, מהירות וחשיבה. לדוגמא משיכת חבל, חץ וקשת, הדלקה עם אבן אש, שיווי משקל, פזל ענק, בייסבול ועוד. השבטים יוכלו לזכות במטמונים, גרזן הכוח הכפול, שרשראות חסינות, שלט הבחירה החופשית ומטמון הפיראט. הפעלה אנרגטית שכולם יהנו ממנה

3. יומן מסע

 – סיפור מסע מרתק באחת המדינות (מתוך למעלה מ 80) שבהם ביקרתי וחוויתי הרפתקאות יוצאות דופן. אפשר לבחור בין אפריקה, בורמה, מונגוליה, אוורסט (טיבט ונפאל) ופרו (מצ’ו פיצ’ו). הסיפור מלווה בכעשרים כלי נגינה מהעולם, משימות שמתחברות ומתקשרות לסיפור המסע ומותאמות לגיל הילדים.

4. חפש את המטמון

 – הפעלה קלאסית עם שבעה מטמונים יחודיים, משימות משעשעות לפני כל מטמון, פעילויות ספורט ומשחקים שונים וכמובן מעבר בין תחנות שונות בהן צריך לבצע משימה אתגרית.

5. אולימפיאדה

 – היום נשתתף באולימפיאדה. נתחלק למדינות ונפתח עם מצעד המשלחות. בפעילות מקצים אולימפיים שונים כגון קפיצה לרוחק, ריצת שליחים, הטלת כידון ועוד שלל פעילויות אולימפיות ואפילו חידון שיעשיר את הידע. בסיום חלוקת מדליות לכל המשתתפים בטקס מרגש.

6. חדש!!! יום הולדת המרוץ למיליון

 – מוכנים? היום נצא למרוץ מרתק בין מדינות שונות על גבי הגלובוס. נחווה קרב סומו ביפן, נרקוד סלסה בקובה, נירה חיצים למטרה בג’ונג’לים של האמזונס וכל זאת בכייף ובהנאה. הכנסו לגלריה של המרוץ למיליון לצפייה בתמונות של ההפעלה.

7. הפעלת יום הולדת מיוחדת

 – יש לכם רעיון ליום הולדת מגניב? מחפשים הפעלה ייחודית? רוצים פעילות יום הולדת למבוגרים ולא רק לילדים? אני מנוסה בפעילויות כייף מכל הסוגים ולמגוון קהלים. ספרו לי על הרעיון שלכם ונלך עליו יחדיו.

7. חדש!! פינה בדואית

נקים פינה בדואית מפוארת הכוללת כריות, מזרנים, שולחנות, מחצלות ונכין יחד אוכל בדואי אותנטי: פיתות על הסאג’ בתוספת שמן זית, זעתר, לבנה, חומוס, חמוצים (עלות ההפעלה: 700 ש”ח)

8.

יום הולדת בים – רוצים לחגוג יום הולדת בים? מסיבת סיום בים? פעילות כייפית במיוחד עם תחנות שונות המתאימה לילדים בכל הגילאים, משחקים במים (הרדודים), משיכת חבל וים של הנאה. ניתן לתאם את הפעילות בחופים שונים, בבריכה, בים ובכל מקום בו יש מים.
לידיעה: אני מאמן שחייה ומציל מוסמך.

אני מפעיל: 

ימי הולדת במודיעין, ימי הולדת במרכז, ימי הולדת בירושלים, ימי הולדת בראשון ובכל הארץ לפי דרישה.

בכל ההפעלות:

-אני מגיע עם מפעיל נוסף
-פרס לכל ילד

משך ההפעלה: כשעתיים

עלות ההפעלה: 1,900ש”ח באזור מודיעין. מחוץ לאזור 2,300 ש”ח.

עלות הפעלה בשבת: 2500 ₪

שתיה ופיתות על הסאג’ – תוספת של 350 ש”ח.

הפעילות מיועדת לעד 35 ילדים, מעבר לכך יש תוספת תשלום.

אפשר לקיים את הפעילות בגן ציבורי, ביער, בבית גדול ומומלץ מאוד לקיים את ההפעלה בכפר החשמונאי (בתוספת תשלום).

אפשרות להוסיף להפעלה סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, פארק חבלים, הליכת זיקית, נגן ומערכת הגברה בתוספת תשלום.

מומלץ לבר מצוות ובת מצוות מסע אל הבגרות בו כל מתבגר יעבור בעשר תחנות עם מסר חינוכי ופעילות ייחודית שקשורה למסר. בסיום התחנה יקבל חותמת ב”פספורט”האישי שלו.

צלצלו עוד היום 072-3929551 כדי שנחגוג יחדיו – יובל ירדן

יום הולדת עם מתקני נינג'ה
הישרדות
מסיבות סוף שנה
יום הולדת עם מתקני נינג'ה
יום הולדת נינג’ה מאתגר במיוחד!!
בואו לשמוח עם יובל ירדן במסלול אתגרי ומהנה!
עם מתקני נינג’ה מגוונים: קיר טיפוס, גשר מטבעות ועוד
ובאזר ססגוני 🙂
יומן מסע
אולימפיאדה
חפש את המטמון
המרוץ למיליון
יום הולדת בים
הפעלת יום הולדת מיוחדת
הפעלות למבוגרים
לכל ההמלצות >