למה ילדים כל כך מצפים לחגיגת יום ההולדת שלהם ואוהבים את זה ממש? כמובן שהתשובה היא בגלל המתנות שיקבל וכל החברים שיבואו לחגוג איתו אבל יש גם עוד סיבה מאוד מרכזית בחגיגות ימי הולדת והיא העוגה.

הזוללים הקטנטנים מהווים ביקורת הכי טובה ואמינה לכל האשפים בהכנת עוגות יום הולדת מעוצבות וייחודיות.
מה יכול לגרום לתענוג אמיתי ולניצוץ בעיניהם של החוגגים והחוגג בפרט? עוגות אמיתיות לחגיגת יום הולדת – טעימות, יפות וצבעוניות להפליא, פשוט עוגה מהאגדות.
יצירת עוגות לימי הולדת ע”י פיסול בבצק סוכר זו ממש אמנות לכל דבר, 
עוגות כאלו הם לא רק טעימות ומתוקות וכמובן אכילות אלא גם ראווה לעיניים ואפשר להתבונן עליה הרבה זמן ולהתפעל. 
עוגות מעוצבות יכולות להוות מתנה מיוחדת לילד לכבוד היום הולדת שלו. 
כל ילד הוא מיוחד וכך גם עוגת יום הולדת חייבת להיות – ייחודית ומתאימה אישית לחוגג עצמו .
מה ילד שלכם אוהב? במה הוא מתעניין? אם זה כדורגל – תוכלו להזמין עבורו עוגה בצורת מגרש כדורגל ובצורת כדור כמובן בצבעים מתאימים. אם זה טניס – ניתן להפתיע אותו עם עוגה בצורת מחבט וכדור קטן. ואת מי הוא מעריץ? במקרה של ספיידרמן – יוכל להינות מעוגת ספיידרמן, במקרה של ברבי – העוגה תהיה ורודה וכולה ברבי מעוצבת למופת.
יש עוגות המתאימות לבנים ולבנות, וניתן להתאים אותן לכל גיל ולכל רצון. אם מדובר בקטנטנים של ממש יש אין סוף אפשרויות, רק תדמיינו והזמינו. אי אפשר לתאר את האושר שיציף את הילד ברגע שיראה עוגה שכזאת מונחת על השולחן ומחכה לטקס עוגה מרהיב.
חשוב מאוד להשקיע בטקס עוגה כמו שמשקיעים בעיצובה. 
תכבו את האור בכל הבית, תפעילו מוזיקה עם (איך לא) שיר “איפה איפה העוגה” או כל שיר אחר שמתאים לחגיגה. כמובן לא לשכוח בעקבות ההתרגשות העצומה לקשט את העוגה בנרות צבעוניות. ואחרי שהילד מביע משאלה ומכבה את הנרות תתנו לילדים להתפעל מהעוגה ולסרוק אותה עם העיניים הסקרניות שלהם. ועכשיו לזלילה של ספיידרמן או מיקי או דורה.
 
שיהיה לכם בתיאבון ועוד המון שמחות וחגיגות.


מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת . 

 

כתיבת תגובה