מפעילים ומפעילות יקרים! מבצע שווה ומיוחד למפרסמי יומולדת.קום בלבד:

 

כאן גיא הקוסם (גיא ברכה) פונה אליכם בפניה אישית במייל זה. רובכם המכריע מכיר אותי ברמה כזו או אחרת ומי שלא – אז נעים מאוד:)

משתף אתכם בספר הדרכה מקצועי למפעילים שהוצאתי לאור לפני כחצי שנה (בהוצאת ספרי ניב), “הוראות הפעלה למפעיל” שמו והוא ייחודי מסוגו בישראל. בדוק.

ספר ששקדתי על כתיבתו במשך כשלוש שנים, שעבר בדיקה ואישור של שני יועצים משפטיים (בסעיפים הנוגעים לחוקיות פרסום תמונות ילדים ברבים), ובדיקה ואישור של אקו”ם (בסעיף הנוגע לחוקיות השמעת מוסיקה בפומבי) ועוד. מהתשוקה ומהניסיון הרב שצברתי במהלך 30 שנות הופעות והפעלות בימי הולדת –  כתבתי את הספר.

 

מבצע מיוחד של 20% הנחה! למפרסמי יומולדת.קום בלבד הרוכשים את הספר דרכם, בעלות של 144 ₪ (במקום 180 ₪ כפי שנמכר בחנויות)

 

לינק לרכישה ישירה באתר מאובטח – http://www.minishop.co.il/document/51,68,35.aspx

או רכישה דרך הוואטספ באמצעות ביט במספר 052-5458585

 

 

“הוראות הפעלה למפעיל” / מאת גיא ברכה-שפירא

 

מופיעים כבר כמפעילי ימי הולדת אך זקוקים לחיזוק והדרכה?

עובדים בתחום זמן רב אך מרגישים שהעסק לא מתרומם? 

אם עניתם “כן” לפחות על שאלה אחת – זה הספר בשבילכם!

בפעם הראשונה נחשפים כל הסודות של המפעילים הכי בכירים ונחשבים בארץ:

  • מהן הטכניקות להפעלה מוצלחת? 
  • מהו לוח הזמנים המנצח ליום הולדת? 
  • כיצד מתמודדים עם ילדים שמפריעים במהלך ההפעלה? 
  • איך אפשר שלא להשתעמם בהפעלות שחוזרות על עצמן? 
  • איך כדאי לי לשווק את עצמי בצורה הכי אפקטיבית? 
  • איך בונים הפעלה מושקעת ומנצחת ליום הולדת? 

על סוגיות אלה ועוד רבות אחרות אני עונה ודן בהרחבה בספר.

הספר מתאים לכל סוגי המפעילים באשר הם – קוסמים, ליצנים, גיבורי על, אומני קרקס, מפעילי קצב ועוד. למפעילים ותיקים, לכאלה שרק בתחילת דרכם וגם לכאלה ששוקלים האם להיכנס בכלל לתחום הזה.

הספר, אותו כינה העיתונאי, הסופר והמרצה הבכיר ירין קימור: “התנ”ך של כל מה שסובב סביב הופעה בפני קהל. כל מילה זהב ובלי אף מילה מיותרת”, נותן מענה לכל הסוגיות שמעסיקות אותנו, המפעילים, כמו: דרכי שיווק, תמחור נכון של עצמנו, הפן החוקי של פרסום תמונות של ילדים ברבים, מהי הדרך לעוד לקוח מרוצה, כושר אלתור והתמודדות עם מצבי לחץ ועוד המון נושאים שאתם אפילו לא מדמיינים שקשורים באופן ישיר ועקיף לעבודת המפעיל.  

 

אנשי מקצוע בכירים מתעשיית הבידור ממליצים (לאחר שקיבלו את הספר וקראו):

 

יובל שם-טוב (יובל המבולבל) – “מומלץ בחום! קסם של ספר. חובה לכל מפעיל!”

חיים אוסדון (דוד חיים) – “ספר חשוב, איכותי ומיוחד. מכבד מאוד את המקצוע שלנו.”

מיקי מוכתר (מיקי כוכבת הילדים) – “ספר מקסים ומעמיק על הפעלות ימי הולדת.”

הקוסם תומר דודאי (זוכה גוט טאלנט ישראל) – “שאפו ענק! ריכזת את כל הדברים במקום אחד. חבל שכשאני התחלתי להופיע לא הייתה לי הזדמנות לקבל מתנה שכזאת.”

איציק הליצן – “הספר מקצועי, ערוך טוב ונותן את הידע הנכון.”

ירין קימור (עיתונאי, מרצה בכיר ובמאי) – “זהו התנ”ך של כל מה שסובב סביב הופעה בפני קהל. עשה ואל תעשה, ישר ולעניין. כל מילה זהב ובלי אף מילה מיותרת”.

ואחרון חביב – למי שרוצה להכיר אותי קצת יותר לעומק ולהבין “מאיזו סמכות” כתבתי את הספר:

 


 

גיא ברכה-שפירא, קוסם, אומן חושים ומפיק אירועים לילדים ולמבוגרים, החל את דרכו המקצועית בשנת 1986. גיא הוא גם פסנתרן חובב שהופיע תקופה קצרה בצעירותו כפסנתרן בבתי מלון. גיא החל את דרכו המקצועית בתחום הפעלות ימי ההולדת לילדים כבר בגיל 15. במהלך השנים הספיק לעשות תואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה, להשתתף במופעי במה גדולים ובהפקות גדולות, להופיע בתוכניות טלוויזיה שונות, ללמוד משחק ב”בית צבי”, להופיע על אוניית תענוגות, להנחות כנסים מקצועיים שונים, להנחות מופעי קרקס בין-לאומיים שהגיעו לישראל, לזכות בפרס אמ”י לאומן המבצע, לזכות בתואר “הקוסם המקורי” מאגודת הקוסמים הישראלית ועוד. כיום גיא מופיע בעיקר במופעי קסמים גדולים על במות גדולות ובמופעי חושים וטלפתיה למבוגרים במגזר העסקי והפרטי. כל הטיפים והעצות בספר הם פרי ניסיונו האישי עתיר השנים.

כתיבת תגובה