סדנת קוקטיילים מקורית ומיוחדת

מרגישים צעירים ורוצים לחגוג יובל שנים לעצמכם באירוע נוצץ ובלתי נשכח. הסדנה של זיו מנור היא בדיוק מה שאתם מחפשים כדי לסמן לעצמכם יום הולדת 50 מלא בכיף וחוויה מהנה!
יום הולדת 50 הוא אירוע מיוחד. לא בכל יום חוגגים יובל שנים בחיים. המטרה היא לחגוג אותו עם כל האנשים החשובים והיקרים לנו – החברים, המשפחה, הילדים ומה טוב אם יש גם נכדים! אתם מחפשים אירוע מושלם אבל גם לא יותר מדי הפקות וארגונים שיפלו עליכם. ברור לנו שאתם רוצים כמה שפחות כאב ראש ומעמסה בהפקה של האירוע. לכן, אנו מציעים סדנת קוקטיילים ואלכוהול מדליקה ומטריפה של זיו מנור.
 
איך הולך להיראות יום הולדת ה-50 שלי?

היום הולדת מתוכנן להיות עם כל האנשים שהכי קרובים וחשובים לנו. המטרה היא לחגוג בצורה משחררת ומהנה בפעילות שמתאימה לכולם. מה גם שאתם בשיא חייכם ולמה לא לציין את זה באירוע כה חווייתי ועוצמתי. סדנת הקוקטיילים של זיו מנור היא סדנה משעשעת וכיפית עם מוזיקה מכל הזמנים ובכל הצורות. הסדנה של זיו מקפיצה ויוצרת אווירה נינוחה שבה כולם מתגבשים במהירות ולא מפסיקים לצחוק ולהנות. המשחקים וההפעלות שזיו מנור משלב בסדנה שלו מתאימים לכולם, בכל הגילאים. זה מה שכל כך כיף ומהנה – כולם פשוט יכולים להשתתף. מנור אפילו מכין סדרה של שייקים אקזוטיים, צבעוניים, בריאים וטעימים במיוחד עם הילדים שלכם, וללא אלכוהול. אתם אפילו לא מבינים כמה הילדים והנכדים שלכם הולכים להנות!
מנור חוסך לכם את כל הכאב ראש בארגון
מנור מגיע לכל מקום שהחלטתם שאתם רוצים לערוך בו את מסיבת יום ההולדת שלכם. לנו חשוב שאתם תזמינו את כל מי שיקר לליבכם. לכל השאר כבר מנור ידאג. את הכיף והחוויה הוא מביא איתו לכל מקום ובכל שעה. היו בטוחים שתצאו מבושמים ומאושרים מערב שכולו הנאה וחוויה בלתי נשכחת!

כתיבת תגובה