יום הולדת של ילד – חגיגה הכי חשובה , הרי ביום הזה מתגשמות המון משאלות , וקורים הרבה נסים. ילדים מחכים ליום הזה כל השנה ומתחילים לתכנן את היום עוד הרבה לפני היום הולדת עצמו. הפעלות ליום הולדת חייבות להיות מתוכננות היטב מראש, חייבים לחשוב עד הפרט הכי קטן. על מנת לחגוג את היום החשוב הזה על הצד הטוב ביותר ולהפיק ממנו את מירב ההתרגשות ושמחה חייבים לפעול לפי מתכונת הבאה:

1. הפעלה ליום הולדת אמורה להתאים את עצמה לגיל החוגג ושאר החוגגים.
2. תשבו עם הילד ובדקו מה רצונו לגבי סוג ההפעלה ליום הולדת. 
יש ילדים שישמחו לקבל הופעה של ליצן ליום הולדת. 
יש כאלו שירצו דווקא תיאטרון בובות או הצגה, יש סקרנים מביניהם שירצו הופעה של קוסם.
יש המון המון סוגי הפעלות לימי הולדת, לכן יש צורך במחשבה ותכנון נכון.
3. חשוב לדעת מראש מה כמות המוזמנים ואת מספר הילדים בפרט, הרי יש מקום להקדיש צומת לב לכל ילד וילד. 
ולכן כמותם צריכה להיות מותאמת ליכולות של מפעיל ליום הולדת. יכול להיות שמספר הילדים שיצפו בהצגה לא יתאים 
להופעה של ליצן או קוסם ולכן יש מקום להתאים הפעלות ליום הולדת לכמות הילדים המוזמנים.
4. השאלה נוספת שיש לחשוב עליה זה –”איפה חוגגים את היום המיוחד הזה”. יש הרבה אפשרויות והכול תלוי ביכולות הכספיות שלכם ורצונותיכם. כמובן שהאפשרות הראשונה היא לחגוג בבית אבל לחגיגה כזאת יש הרבה חסרונות לצד היתרונות. כיום יש הרבה מקומות שמוכנים להשכיר לכם את המקום לשעתיים של חגיגה מושלמת, מתנ”סים או אפילו חלל ריק שנועד בדיוק לחגיגות ימי הולדת.
ועכשיו בואו נחשוב על הפעלות ליום הולדת, כך שהילד שלכם יצא סופר מרוצה והחיוך שלו ימשיך להאיר את פניו עוד הרבה זמן אחרי היום הולדת.
אז כמו שאמרנו חייבים להתחשב בגיל החוגג וכמובן פרט לא פחות חשוב זה שלבנות ולבנים יש הפעלות שונות בהתאם. בנות ישמחו לקבל הפעלה של נסיכות , או הפעלה בנושא של דמויות שונות ומגוונות שבנות אוהבות. לימי הולדת משותפים של בנים ובנות גם כן שי מגוון עצום של אפשרויות כמו הפעלה שהיא סדנא מעניינת וחוויתית, הצגות בשיתוף מלא של ילדים וכו’…
קוסמים תמיד ירתקו את הילדים בכל הגילאים. הם תמיד יהיו מופתעים מקסמים שונים ומגוונים.
אם בחרתם לחגוג את יום ההולדת בחוץ והמזג האויר מאפשר זאת , ילדים יוכלו להינות מהפעלה ליום הולדת משחררת באמת ומלאת אדרנלין שהיא מתנפחים העומדים רק לרשותם של החוגגים במשך כל החגיגה.
כל הפעלה ליום הולדת שתבחרו, שרק תביא לכם הרבה שמחה וחיוך, שתהייה לשביעות רצונכם ורצונו של החוגג. ההצלחה בלהקים אירוע חשוב זה תלויה הרבה בבחירה נכונה של הפעלה ליום הולדת.

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .
 

כתיבת תגובה