מתנפחים ובלונים: אחת האטרקציות הבולטות כיום הם המתנפחים. חברות המתמחות בתחום מציעות מגוון מתנפחים להנאת הילדים שמגיעים ליום ההולדת – מטירות מכושפות ועד לבריכות כדורים. את המתנפחים מביאים נציגי החברות אל כל מקום בו מתקיים יום ההולדת והם דואגים לנפח ולשמור על בטיחות הילדים. מחיר האטרקציה הזאת משתנה בהתאם לחברה המציעה את השירות ולגודל ההזמנה.

ליצנים: אין ספק שמדובר באטרקציה האולטימטיבית לכל יום הולדת שמח. ליצנים מתאימים בעיקר לגילאים הצעירים של הילדים והם מביאים איתם משחקים, הפעלות ופרסים שונים. בדרך כלל זמן המופע הוא כשעה והוא כולל שעשועים הפעלות של הילדים, משחקים ושאר תעלולים ליצניים.

הפעלות מוזיקליות: מפעילים רבים מציעים אטרקציות מוזיקליות – מתחרויות “כוכב נולד” מאולתרות ועד להפעלות שירים ארץ ישראלים, שירי ילדים וכדומה-  בהתאם לגיל הילד. הפעלות מוזיקליות מוצעות על ידי אינספור מפעילים שונים ולכן כדאי לבדוק היטב מה כוללת ההפעלה והאם היא מתאימה לגיל הילדים.

סדנאות אפייה ושוקולד: אחד הטרנדים הכי בולטים בתחום הפעלות ימי הולדת הן סדנאות אפייה ושוקולד. במסגרת יום הולדת זה מגיעים הילדים למקום הסדנה או נהנים מסדנה שמוקמת בתוך הבית של חתן או כלת השמחה. הסדנאות כוללות בדרך כלל הכנת עוגות קטנות כמו קאפקייקס, עבודה עם שוקולד והסברים שונים. זוהי הזדמנות עבור הילדים גם להנות מהסדנה עצמה וגם לזלול להנאתם תוך כדי הסדנה.

סדנאות יופי: עוד טרנד בולט מאד בשנים האחרונות הוא סדנאות היופי שמתאימות בעיקר לנערות וילדות שחוגגות יום הולדת. את הסדנאות האלו מציעות מפעילות שמתמחות באיפור, סטיילינג ואופנה והן מגיעות לבית הילדה ועורכות לכל הילדות מייקאובר – עם איפור, תסרוקות, מריחת לק וכדומה. הילדות מקבלות מתנות קטנות, נהנות ממחמאות ומנציחות בדרך כלל את כל החוויה בתמונות.

יום הולדת שמח הוא כבר לא רק מפגש חברתי בבית של הילדים אלא הרבה יותר מכך – שוקולד ואופנה, הכנת סושי, שעשועי מתנפחים ואינספור אטרקציות אחרות מבדילות בין יום הולדת ליום הולדת והדיבור על האטרקציות האלו נמשך הרבה אחרי שיום ההולדת נגמר. מה שחשוב להורים לדעת הוא שצריך להתאים את האטרקציה לגיל הילדים ובעיקר לתחומי העניין שלהם – גם אם מדובר באטרקציה פופולרית לא בטוח שהיא תתאים לכל קבוצת ילדים.

כתיבת תגובה