אתם בטח לא מאמינים איך כנגד עיניכם בן אדם יקר לכם גדל והגיע לגיל הבר מצווה. אומרים שגיל המצווה זה גיל שאפשר להתחיל. במאמר שלנו תוכלו להתעדכן על איך וממה להתחיל בתכנון אירוע משמח ומיוחד שכזה. 

יש כאלה שלוקחים את הילדים לחגוג את הבר מצווה לטיול בחוץ לארץ, יש כאלה שהולכים לכותל לציין יום כזה מה שהיה מאוד מקובל בעבר. אבל בעידן של היום חגיגת בר מצווה זה אירוע לכל דבר וזו לא תהייה הגזמה אם נשווה אותו לחתונה.
צריך מקום מכובד, צריך מוסיקה שתענה על כל הדרישות האישיות ותתאים לטעמכם האישי וטעמם של האורחים ולא רק של “הקטנים” שבהם, רשימת מוזמנים הולכת וגדלה ומספרה יכול בקלות להגיע לאותו מספר מוזמנים לחתונה, ולא לשכוח חברות הצלמים שינצחו את האירוע וכל רגע יפה שבו.
 אז ממה מתחילים? מה עושים כדי שבר מצווה תהייה ייחודית, מעניינת ושמחה? מה עושים כדי שבת מצווה תהייה מרגשת, נינוחה ובלתי נשכחת?
 קודם כל אתם חייבים לסגור את רשימת המוזמנים. חשוב ביותר לפני שהולכים לראות מקומות לדעת את הכמות המדויקת של המוזמנים. האם אתם רוצים לחגוג את הבר/בת מצווה עם כל החברים? גם מהעבודה? גם השכנים?…. או שאתם מעדיפים לחגוג רק עם משפחה קרובה וחברים קרובים?
 הדבר השני זה כמובן המקום. היום יש מועדונים מיוחדים לחגיגות בר/בת מצווה, כמובן שתמיד ישנה אפשרות לחגוג באולם שמחות שרשימתם לא נגמרת. הכול תלוי בכיס ורצון להשקיע. בקיץ ניתן להיעזר בחברות הפקה ולחגוג בחוף הים שזה נורא מרגש וייחודי .
אחרי שיש רשימה ומקום נתקדם הלאה ונמשיך בחיפושינו אחר די ג’יי.את הדי ג’יי לבר/בת מצווה יש גם להתאים לקהל שלכם, לנוער של היום יש בקשות שונות ומגוונות בכל מה שקשור למוסיקה ולכן יש צורך לבחור תקליטן שמנוסה באירועים מסוג אלה.
הצלמים הם האנשים שיעשו עבורכם ועבור ילדיכם מזכרת לכל החיים. למזכרת הזאת אין ערך כי היא יקרה מכל ובשל כך רצוי לא לחסוך ולבחור את הכי טוב שיש בתחום הזה.
 בזמננו מאוד מקובל שבחגיגות הבר/בת מצווה יהיה משהו ייחודי, שונה, תוסס שירתק את האורחים ויהפוך את האירוע לבלתי נשכח שכולם ידבר עליו עוד רבות. ישנן כמה סוגי אטרקציות מרכזיות . אחת מהן שהיא המרגשת והאישית ביותר זה שיר מקורי, המוקלט מראש ומוקדש לכל החברים והאורחים ומשמבצע אותו לא אחד אחר מאשר החוגגת או החוגג עצמו. בנוסף יש אטרקציות אלקטרוניות שהן משחקי מחשב ניידים, מתקני אקסטרים שיקפיצו לא רק את הנוער מבין המוזמנים, קזינו לילדים …..יש כל כך הרבה אפשרויות וסגנונות. רק לשבת ולהתאים לכם את הדבר שהכי מדבר אליכם ואל האורחים שלכם כמובן.
אז כמו שאתם רואים תם עידן ימי הולדת עם כל הכיתה , פיתות עם שוקולד וליצן. זה באמת הגיל שאפשר להתחיל. ובואו נתחיל עם הפקת אירוע שונה, מיוחד, מרגש והכי חשוב אירוע שישאיר חותמת אצל כל אורח ואורח.
 
מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת . 

כתיבת תגובה