אירוע בת מצווה הוא אירוע מיוחד, בו הנערה עולה למצוות והופכת באופן רשמי מילדה לנערה. מסיבת בת מצווה כיום הינה אירוע מושקע שחוגגים בקרב החברים ובני המשפחה ואם בעבר היה נהוג לקיים אירוע מצומצם במסגרת ביתית או באולם אירועים גדול ומפואר, כיום נפוץ ומקובל לערוך אותו במועדונים לבת מצווה – מועדונים ייעודיים לחגיגה מהסוג.
 
מועדונים לבת מצווה- מסיבה לחברים
מגוון מועדוני מסוגים שונים מייעדים את עצמם כיום לחגיגות גיל המצוות ומשמשים כמועדונים לבר מצווה או לבת מצווה ומציעים אפשרות לחגיגה של ממש המיועדת לקהל היעד הממוקד של קהל החברים של הנערה החוגגת את הגיעה לגיל . המועדונים מותאמים לאירועים מצומצמים ומציעים שפע הפעלות ואטרקציות כתוכנית אומנותית מוצלחת, כיבוד טעים, מוסיקה מרקידה על ידי תקליטן מקצועי וכל הנדרש כדי שהאירוע אכן יהיה שמח ומהנה הן עבור הנערה והן עבור החברים. 

איך מאתרים מועדונים לבת מצווה?
נסו לברר אצל חברים או בני משפחה לגבי מועדון בת מצווה מומלץ. במידה ואין המלצות בהישג יד ואתם לא מכירים מועדונים באזור מגורכם, חפשו אפשרויות מתאימות באינטרנט. לחלק גדול מהמועדונים יש אתר בית משלהם המציג את שירותי המועדון, לרבות תמונות של המקום כדי שתוכלו להתרשם ופרטים טכניים כמו למשל מה כולל המקום ועסקת החבילה. מומלץ לבחור מועדון בהקדם האפשרי על מנת שלא תמצאו עצמכם נאלצים להתפשר על מועד שיהיה פחות נוח עבורכם או על מקום שתפספסו אבל יהיה תפוס בתאריכים הרלוונטיים, במיוחד כשמדובר בחודשי הקיץ המבוקשים.
 
מועדונים לבת מצווה – יתרונות
לחגיגת בת מצווה במועדונים לבת מצווה ישנן יתרונות רבים. זהו מקום המותאם במיוחד לצרכיהם של בני נוער, המעניק חוויה מהנה, כייפית ומיוחדת. מסיבה של ממש, בה כלת הבת מצווה תרגיש במרכז העניינים בקרב חבריה הקרובים. האווירה במועדונים מהסוג היא הרבה יותר משוחררת ולא פורמאלית לעומת אירוע המתקיים באולם אירועים בקרב בני המשפחה והאורחים מצד ההורים. כך, האורחים הצעירים יכולים להרגיש חופשיים, לרקוד ולפזז ברחבת הריקודים המיועדת רק להם. מועדונים מהסוג מאפשרים לסוגי מוזמנים שונים למצוא את מקומם הנוח בחגיגה מאוחדת באמצעות יצירת אזורים המובחנים ביניהם מבחינת סוג הפעילות, כך שגם בני המשפחה המבוגרים יוכלו להרגיש נוח וליהנות באירוע מהסוג. 

טיפים לבחירת מועדונים לבת מצווה
כשאתם בוחרים מועדון לבת מצווה לחגוג בו את האירוע החגיגי, חשוב לבדוק מספר דברים לפיהם תוכלו להגיע להחלטה לגבי המקום המתאים ביותר שיענה על הצרכים. ראשית, חשוב לוודא שגודל המקום אכן מספיק על מנת לאכלס את כמות המוזמנים המתוכננת ושיהיה מעוצב בהתאם לטעמכם האישי. שנית, בדקו איזה כיבוד מציע המועדון והאם הוא מותאם לקהל האורחים. שלישית, בררו מהן האפשרויות מבחינת הפעלות ואטרקציות המוצעות במועדון והאם הן מתאימות לאופי המוזמנים ולאופי הנערה החוגגת. רביעית, מה כלול במחיר- האם עסקת החבילה כוללת גם הנחיה של תקליטן שיהיה אחראי על המוסיקה וגם מעבר והאם הוא מנוסה במסיבות המותאמות לגילאים המדוברים. חמישית, בבחירת מועדונים לבת מצווה חשוב לשים את הדעת על נושא הנגישות של המקום עבור האורחים והקרבה שלו למרביתם. המטרה היא להקל על המוזמנים, בעיקר כשמדובר בחברים צעירים של הנערה שמגיעים למקום באמצעות הסעה של אחד ההורים למשל. 
מזל טוב!

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת . 

כתיבת תגובה