שנה הלכה שנה באה ויום ההולדת של הילדון או הילדונת שוב מתקרב ובא. אז מה עושים השנה? אך נחגוג ומה הוא יאהב וממה הילדים ייהנו? השאלות ותהיות הללו הם אך טבעיות, כי כולנו רוצים שלילד יישארו רגעים מתוקים מחגיגות יום ההולדת שלו. אז איך בוחרים? 

בזמנים שאנחנו היינו ילדים היו חוגגים ימי הולדת עד גיל הגן בערך – בבית. הילדים היו באים, מקבלים כיבוד, היתה עוגה והשמחה היתה גדולה. אבל אז לא היו כל כך הרבה גירויים ואפשרויות שהם חלק מעולמם של ילדנו, כיום. אז במסגרת אימוץ השינויים עם חיבוק, כאשר נערכים לקראת מסיבת היום הולדת של הילדים, אנחנו רוצים למצוא עבורם חוויה מעשירה ומהנה.

לגיל הילד כמובן שיש הרבה מה לומר. לכל גיל יש את הדברים שמעניינים ואפשריים עבורו. בגילאים הצעירים יש את התחומים המובהקים כמו יומולדת נסיכות לבנות או מסיבת גיבורי על לבנים, אבל יש גם תחומי אמצע שמתאימים לכולם:
הפעלות יום הולדת עם קוסם או מסיבה שבה רואים הצגה הם פעילויות מצוינות המאפשרות לשלב בהן את הילד החוגג. בגילאי בית ספר ועד בר/בת המצווה יש אפשרויות להיפגש מחוץ לבית. מקומות כמו משחקיות של משחקי וידאו או מקומות המתמחים בנושאי כדור רגל או קרטינג נפתחים לפניכם ומהווים יופי של לוקיישן למסיבה. בגילאים בוגרים יותר הילדים כבר בדרך כלל מתחילים במסיבות ריקודים ואז כמובן מומלץ להזמין די.ג’י, אשר ינעים את זמנם במוסיקה ויעזור לכם להשתלט על העניינים בקלות
לתקופת השנה גם יש חשיבות גדולה מאוד בבחירת ההפעלה. למשל, יום הולדת בחורף בחוץ, מפאת חוסר מקום בבית, עלול להיות סוג של סיכון שאולם אירועים עם מפעיל יכול להוות עבורו פתרון מושלם. או למשל בקיץ אפשר ללכת על פעילויות עם מים.  וישנן הפעלות לילדים שמתאימות לכל עונות השנה, כדוגמת ימי הולדת עם בלונים או עם מתנפחים או כאלה העוסקים במדע לגדולים יותר.

סוף מעשה במחשבה תחילה
כמו בכל דבר אחר, גם כאן היערכות מבעוד מועד וחשיבה קדימה, יכולים לחסוך לכם בעלויות ובזמן ולהבטיח אירוע מהנה. אם בחרתם להזמין את הכיתה למופע קרקס מדהים, ואתם צריכים מדשאה שלא היתה מביישת גני אירועים, ערכו סיור מקדים ומצאו מקום שפתוח לקהל הרחב ושלא יפריעו לכם שם (בפארקים למיניהם).
אם הילדה רוצה הפעלת ג’גלינג או קוסם עם מופע אש, כדאי מאוד לוודא עם המפעיל שהמקום שעומד לרשותכם בטיחותי ומתאים להפעלה. מומלץ ביותר לבקש לצפות באירוע המתרחש במקום שבו חשבתם לקיים את שלכם לפני שאתם סוגרים ומתחייבים לבעלי המקום – וזאת כדי להיות בטוחים שהמקום אכן מתאים למה שחשבתם. בשלבי הסגירה, וודאו למה יהיה עליכם לדאוג מראש, למה דואגים בעלי המקום ומה מביא עמו המפעיל שהזמנתם. כמו בכל תחום אחר בחיים שיחת הבהרות וציפיות לפני תחילת האירוע תבטיח כי אתם וילדכם לא תתאכזבו. זכרו, מדובר בשעתיים שלוש שעוברות ומהר, לכן כדאי להשאיר כמה שפחות פרטים לא סגורים.
אחרון חביב נושא התקציב שגם אליו יש כמובן לתת את הדעת. לרוב, אנשים נוטים לחשוב שלהזמין מפעיל ליום ההולדת מייקר את החגיגה, אולם זה לא תמיד משקף את המציאות. מפעיל המאובזר בציוד ובכישרון מבטיח יום הולדת שמח ומהנה לכולם.
אז שיהיה במזל טוב ובהצלחה!
 
מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .

כתיבת תגובה