כשמארגנים מסיבת יום הולדת לילדים ילידי החורף, יש צורך להתחשב בתנאי מזג האוויר הגשום, הקר והחורפי בבחירת המקום וסוג ההפעלות לילדים. כדי שהמסיבה תהיה מוצלחת מומלץ לחגוג במקום סגור ולבחור הפעלות ילדים המתאימות לחגיגת יום הולדת בפנים. הנה מגוון אפשרויות למסיבת יום הולדת בחורף: 
בחירת הפעלות לילדים

 מסיבת יום הולדת טעימה :
ניתן להזמין את הילדים למסיבת יום הולדת באווירה כיפית ועם אוכל שהילדים אוהבים באחת מרשתות המזון המהיר. במסיבה כזו לא תדרשו לארגן דבר. המקום עצמו אחראי לקישוט מיוחד של המתחם באמצעות בלונים, דגלים וכרזות ענק. את הכיבוד תוכלו לבחור מתוך התפריט הקיים האהוב על הילדים. חלק מהמקומות דואגים גם להפעלות לילדים על ידי המפעיל של המקום במחיר מוזל

מסיבת יום הולדת ביתית : 
לוקיישן מתאים אחר למסיבת יום הולדת לילדים הוא בסביבה הביתית – בבית שלכם או בבית אחר. מסיבה במגרש הביתי תהיה מותאמת לאופי ולסגנון המוזמנים ולילד החוגג. ניתן לבחור לערוך מסיבת יום הולדת בנושא מסוים, כמו למשל יום הולדת בנושא נסיכות, קוסמים, בלונים ועוד. מה שתידרשו לדאוג לגביו הוא נושא כיבוד (ניתנת הזדמנות לשילוב של ממתקים עם אוכל ביתי), עוגה מפנקת, קישוט המקום, בחירת הפעלות לילדים והפתעות לסיום המסיבה.

 מסיבת יום הולדת במשחקייה :
ניתן לבחור לחגוג את המסיבה באחת המשחקיות הקרובות למקום מגוריכם. באירוע כזה, ניתן לבחור מפעיל מטעם המקום כמו ליצן או קוסם הבית, או לבחור בעצמכם מפעיל חיצוני, שיהיה אחראי על התוכנית האומנותית. מרבית המשחקיות ערוכות לימי הולדת וכוללות במסגרת החבילה את כל הנדרש, החל מכיבוד לפי בחירתכם ואפשרות לילידים ליהנות ממתקני המקום ללא הגבלה. מרביתם גם מקפידים לסגור את המשחקייה לקהל הרחב בימי ההולדת הנערכים במקום, כך שכל המקום מיועד רק לכם.
 
לסיכום,
מסיבת יום הולדת בחורף, באמצע שנת הלימודים, יכולה להיות כיפית ומיוחדת. ניתן לקיימה במגוון מקומות סגורים לפי בחירתכם ולהוסיף הפעלות לילדים מגוונות בהתאם לגילאי הילדים ולאופי המסיבה. אל תשכחו להגיע עם מצב רוח טוב ולהצטייד כמובן במתנה שהילד חיכה לי כל השנה: אופניים לילדים, בית בובות, ערכות לגו או כל בחירה אחרת. 
מזל טוב!

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .

 

כתיבת תגובה