הינה הגיע יום הולדתו של הבן הקטן במשפחה וההכנות לקראת עומדות על הפרק. כבר אי אפשר לסכם את האירוע בהזמנת המשפחה לארוחת צהריים, כי הוא גדל ומצפה למשהו יותר מלהיב. ניסיתם אולי לקבוע עם הקוסם מהשנה שעברה, אך הוא תפוס בדיוק ביום המיוחל ומצד שני ללכת לבאולינג כמו שעשה החבר מהדירה שמעל אתם ממש לא מוכנים, אז מה אפשר?

מסתבר שאטרקציות מלהיבות לימי הולדת יש בשפע רב: לולינים וקוסמים, ליצנים ומצחיקנים אחרים, משחקי פיות ושדונים, טיולים מאורגנים ואירועים קולינריים עם מטעמים משובחים, שעשועי מדע ולוגיקה ממש כמו בסאמר סקול ועוד. כבר אין צורך לשבור את הראש לצורך העניין. כל שצריך הוא, לבחון היטב את ההיצע, לשמוע המלצות מפי חברים ולבחור את הדבר שמתאים יותר מכל לאופי של ילדכם ושלכם, לתקציב או להלוואות שתוכלו לקחת ולמיקום האירוע.

אטרקציות וגימיקים אפשריים:
סולמות וחבלים – פעילות אתגרית בטבע. יוצאים אל החורש הקרוב, או אל יער רחוק, אל הרים במדבר יהודה או אל נחלים בצפון, וחברה המתמחה בהפקת הפעילות תעביר לילד ולחבריו הפעלות אתגריות מיוחדות, המתאימות בדיוק לגיל הילדים: אומגות, פארק חבלים שנבנה במיוחד, בישולי שדה, גלישת מצוקים… אתגרי, מיוחד ומרגש – אף ילד לא יישאר אדיש. גם אף הורה לא…
אבירים ופיות – יומהולדת עטוף בסיפורי אבירים ונסיכות. המפעילים ייקחו את הילדים למסע קסום במרחבי הסיפור הדמיוני, דרך תלבושות ומשחקים, חידות והפתעות. האירועי יהיה תפור על פי מידתכם ועל פי הפנטזיה הפרטית של ילדכם או ליתר דיוק: ילדתכם.
קרקס – יומהולדת קרקסית. הפעלות קרקסיות שיכולות לכלול פעילויות ג’אגלינג לילדים, התנסות שלהילדים בכל תחומי הקרקסנות, הופעה מרשימה של הקרקסן, אם רוצים אז גם תפאורה או יצירה מהתחום.
מוזיקה – יום הולדת המבוסס כול על כלי מוזיקה ונגינה. ישנם מוזיקאים מדהימים שיבואו ויכירו לילדים, תוך כדי משחק והתנסות, כלים כמו חליל, אבוב או סקסופון. הם ישלבו זאת בסיפורים מוזיקליים, במשחקי חברה ואפילו בסדנא לבנית כלי מוזיקה.
יום הולדת סיפור בהזמנה – במתכונת זאת, הילד הוא זה שבוחר את הסיפור האהוב עליו, והמפעילים מחברים יומהולדת שלם, הכולל משחקים והפתעות, יצירה ואכילה וכמובן חגיגה שלמה, סביב הסיפור. כשהילד הוא גיבור הסיפור. ומה אפשר לבקש יותר מכך?
מתנפחים – אפשר לבחור מקום בטבע, להזמין אליו את הילדים, להכין כיבוד ועוגה ולהפתיע את כולם בהזמנת מתקנים מתנפחים. ישנן חברות שעבור יום ההולדת שלכם פשוט יביאו מתקנים מתנפחים מכל הסוגים אל כל מקום שתבחרו.
יום הולדת שוקולד – זה יכול להיות יום שכולו שוקולד. הילדים כולם יהפכו ל”שפים” ליום אחד, יקבלו סינרים ויצאו לעבודה: הכנת כדורי שוקולד וקישוט עוגה, לישת בצק והכנת פיצות בשלל צורות (עם שוקולד כמובן), הכנת מקלות עם פירות, מרשמלו וסוכריות וטבילה במפל משוקולד. בנוסף, יהיו בתכנית גם הפעלות, תחרויות, משחקים ומסיבת ריקודים. 
אינדיאנים – במסע אל עולמם של האינדיאנים, יילקחו הילדים אל עולם קסום ומרתק, במהלכו הם ישירו וירקדו בליווי תיפוף אינדיאני, יכינו קישוטים, שרשראות, לוכדי חלומות מקלות גשם ועוד. כמיטב המסורת האינדיאנית ישתתפו בהצגה אינטראקטיבית מקסימה בשילוב תפאורה, בה הם יפגשו דמויות חשובות מהתרבות האינדיאנית ויצאו למסע חיפוש אחר הבן האובד.

ובכן, נראה כי אטרקציות עבור יום ההולדת יש באמת בשפע רב. מפעילים מכל תחום או כיוון ישמחו לסייע לכם ולהבטיח, כי תפיקו את מסיבת יום ההולדת המדהימה ביותר שאפשר לדמיין. והיא אכן תהיה כזו.

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .

 

כתיבת תגובה