אופק הופיע ביום הולדת 5 של הבן שלי היה מופע מרתק ומרשיםכולם נהנו גם הילדים וגם המבוגריםהבן שלי ישר התחבר לאופק ושיתף איתו פעולה לאורך כל המופעממליצה בחום!!!