תודה רבה לד"ר עידו המקסים!!חגגנו לאמה יום הולדת מוצלחת במיוחד. מעניינת ושונה.אמה הייתה במרכז העניינים כמו שחלמה. הילדים היו מרותקים, ואנחנו ההורים, צפינו בנחת מהצד 😉